خبرهای داغ:
مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان مطرح کرد

سرمایه‌دار و کارگر دو بال اجرای اقتصاد مقاومتی

مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سرمایه‌دار و کارگر مانند دو بال هستند که در کنار هم می‌توانند انتظارات جامعه و مقام معظم رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی برآورده کنند.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مسعود اقلامی امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: این پایگاه به نام اولین مدافع حرم شهرستان ملایر شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» مزین شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت اقتصاد در کشور امسال را با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند بنابراین انتظار می‌رود که با همت مسئولان و مردم این موضوع عملیاتی شود.

مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه کارگران و تولیدکنندگان یکی از ارکان مهم در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید جایگاه خود را در کشور پیدا کند و نهادینه شود.

وی ادامه داد: باید به این فکر کنیم که همه در تحقق این شعار نقش داریم و نباید استنباط بر این باشد که تلاش ما هیچ اثری ندارد چراکه این فکر و تفکر نمی‌تواند مؤثر باشد.

اقلامی با بیان اینکه هر یک از ما در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نقش داریم، اظهار داشت: نیروی انسانی رکن جامعه است هر چند شاید احساس کنیم نقش دستگاه، سرمایه و موارد دیگر بیشتر خواهد بود اما اساس و بنیان کار، نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: جمع کارگران و خانواده آنان نیمی از جعمیت کشور را تشکیل می‌دهد و این عدد کمی برای شکوفایی اقتصاد کشور نیست.

مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان ابراز داشت: حرکت هر فردی در محیط کار خود می تواند در تحقق شعار سال نقش‌آفرین باشد.

وی با اشاره به توجه خاص دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی به مقوله کار و کارگر بیان کرد: باید فرهنگ‌سازی شود آن کسی که به دنبال کسب روزی حلال از صبح تا شب تلاش می کند، ارزشمند است.

اقلامی با بیان اینکه باید برای کلمه کارگر ارزش قائل شویم، گفت: جامعه باید برای کارگر ارزش قائل شود چرا که یک کارگر یک فرد ارزشمندی است که در اقتصاد کشور نقش دارد و این امر باید فرهنگ‌سازی شود.

وی ادامه داد: باید برای سرمایه‌گذاری هم که سرمایه‌اش را در راستای تولید و اشتغال استفاده می‌کند، ارزش قائل شد چراکه سرمایه‌دار و کارگر مانند دو بال هستند که در کنار هم می‌توانند انتظارات جامعه و مقام معظم رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی برآورده کنند.

مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان بیان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و ما باید روز به روز در راستای پیشرفت کشور حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات