خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر همدان نقش شوراها و مدیریت شهری در عمل به اقتصاد مقاومتی را حائز اهمیت دانست.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۲۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اکبر نظری امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های همدان در امر گردشگری و توریست اظهار کرد: باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و رشد شهر بهره گرفت.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری سال ۹۵اشاره و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی امسال باید در عمل دیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه سخنانش نقش شوراها و مدیریت شهری در عمل به اقتصاد مقاومتی را حائز اهمیت دانست.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر همدان نیز اظهار داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در کمیسیون بودجه ۵۲ تبصره ذیل بودجه ۹۵ در نظر گرفته شد که بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید داشت.

حسین قرا باغی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد اصول جدید در راستای اقتصاد مقاومتی نبوده بلکه به دنبال عملی کردن این سیاست‌ها هستیم، افزود: متأسفانه درگذشته اقتصاد مقاومتی در جریان کاغذبازی‌ها و بروکراسی اداری خلاصه می‌شد و در محتوای کار از اقتصاد مقاومتی خبری نبود.

وی اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی با توجه به درآمد حاصله در قالب اولویت‌های یک، دو و سه ازجمله مصوبات در بودجه ۹۵ شهرداری همدان بوده است، گفت: به این معنی که تا پروژه‌های اولویت نخست با رعایت مقررات مربوطه انجام نشود شهرداری همدان نمی‌تواند پروژه‌های اولویت بعدی را آغاز کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر همدان جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهر همدان را از دیگر مصوبات شورای شهر همدان برشمرد و گفت: به حرکت درآوردن موتور سرمایه‌گذاری و روان‌سازی تعرفه با توجه به ضوابط شهرسازی ازجمله اقدامات دیگر در راستای عملی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مجید یوسفی نوید معاون معماری و شهرسازی شهرداری همدان نیز از را ه اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرداری خبر داد و با تشریح فعالیت این ستاد گفت: این ستاد در راستای پیروی از منویات رهبری تشکیل‌شده تا شعار سال تنها به‌عنوان شعار و تیتر روزنامه‌ها باقی نماند و در عمل نیز شاهد اجرایی شدن آن باشیم.


ارسال نظرات