خبرهای داغ:
فرماندار فامنین در سمینار «اقتصادمقاومتی، چرا و چگونه» تأکید کرد

نهادینه شدن مشارکت مردم در زمینه‌های اقتصادی

فرماندار فامنین با تاکید بر نهادینه شدن مشارکت مردم در زمینه‌های اقتصادی گفت: مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف باید به درستی تعریف شده و همه اقشار با واقعیت‌های اقتصادی کشور آشنا شوند.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۷۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزرای بسیج از همدان، ظاهر پورمجاهد شامگاه یکشنبه در سمینار «اقتصاد مقاومتی، چرا و چگونه؟» در جهاد دانشگاهی واحد همدان اظهار داشت: استفاده درست از امکانات یعنی اقتصاد مقاومتی و لازمه اقتصاد مقاومتی همدلی و هم زبانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از امکانات و ظرفیت داخلی کشور به درستی استفاده شود تا تهدیدات دشمنان به فرصتی برای پیشرفت و بالندگی کشور تبدیل شود.

فرماندار فامنین با تاکید بر نهادینه شدن مشارکت مردم در زمینه‌های اقتصادی یادآور شد: مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف باید به درستی تعریف شده و همه اقشار با واقعیت‌های اقتصادی کشور آشنا شوند.

وی اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی تنها در حد شعار باشد هیچ فایده‌ای در پی ندارد بنابراین باید در همه اعمال این مهم توسط آحاد جامعه به‌کار گرفته شود.

پورمجاهد با اشاره به عوامل مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: اگر خواستار اقتصاد مقاومتی هستیم باید زیرساخت‌ها مستحکم باشد.

وی با اشاره به مساله هم‌افزایی گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود باید هم‌افزایی در جامعه پررنگ‌تر شود.

فرماندار فامنین همچنین با تاکید بر تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی خاطرنشان کرد: باید برای استفاده از توان بخش خصوصی ممارست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت بسترساز تحقق اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: باید شرایط لازم برای حضور و فعالیت بیشتر بخش‌های خصوصی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات