خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

اقتصاد مقاومتی پشتوانه عظیم استقلال یک جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اقتصاد مقاومتی به عنوان مبنا و پشتوانه عظیم استقلال یک جامعه، یک اندیشه و یک مکتب نام برد و گفت: اقتصاد مقاومتی برای رفاه بیشتر و توسعه همه جانبه کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۷۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در جلسه شورای مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با تقدیر از مدیران ادارات شهرستانی و دست اندرکاران مراسم معنوی اعتکاف برای برگزاری منظم و باشکوه این برنامه بیان داشت: اعتکاف از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دینی است که تاثیرات فراوانی در ایجاد و تحول در فضای معنوی جامعه دارد.

وی عنوان کرد: یکی از ضرورت‌های جامعه، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و نهادینه کردن هنجارها و رفتارهای اصولی در چهارچوب نیازهای یک جامعه اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه تا نیمه اول اردیبهشت ماه رویکردها و اولویت‌های حوزه فرهنگی دینی استان به شهرستان‌ها و واحدهای تابعه ابلاغ خواهد شد، افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های امروزه به ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی بحث فرهنگ است.

وی عنوان کرد: عناصر شبکه تبلیغی از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند که از ظرفیت و توانمندی بالایی در نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی و تبیین این امر در سطح جامعه برخوردار هستند.

دشتکی از اقتصاد مقاومتی به عنوان مبنا و پشتوانه عظیم استقلال یک جامعه، یک اندیشه و یک مکتب نام برد و افزود: اقتصاد مقاومتی برای رفاه بیشتر و توسعه همه جانبه کشور است که متاسفانه از سوی برخی ناآگاه یا مغرض به غلط اقتصاد ریاضتی خوانده شده است.

وی گفت: جامعه خصوصاً نخبگان و دست اندرکاران با هوشیاری و تیز بینی تمام باید با این برداشت نادرست مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات