اخبار ویژه
23:35 - 1402/08/14

مصرف سیگار در میان زنان کشورمان رشدی تصاعدی داشته‌است!

مصرف سیگار در میان زنان کشورمان رشدی تصاعدی داشته‌است! سند این ادعا، صحبت‌های اخیر مهندس بهزاد ولی‌زاده، رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت است که از رشد ۱۹۰ درصدی مصرف سیگار بین زنان خبر داده و گفته‌است «مقایسه مصرف دخانیات در گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال در سال ۱۴۰۰ نسبت به مطالعه قبلی در سال ۱۳۹۵، حاکی از آن است که مصرف روزانه سیگار در زنان این گروه سنی ۱۹۰ درصد افزایش یافته‌است.» این در حالی است که از میان پنج عامل خطر بروز بیماری‌های غیرواگیر، دخانیات مهم‌ترین عامل خطر بیماری‌های غیرواگیر شناخته شده‌است.
08:12 - 1401/12/03
یک فعال بسیجی در حوزه اجتماعی در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

برگزاری بیش از ۲۲۰۰ کارگاه تحکیم بنیان خانواده در سطح استان قم/اعزام هفتگی مشاور خانواده به ۹۲ محله‌ی شهرستان قم

یک فعال بسیجی در حوزه اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۲۰۰ کارگاه تحکیم بنیان خانواده در سطح استان برگزار کردیم و هرهفته برای بیش از ۹۲ محله در شهرستان قم مشاور تخصصی حوزه خانواده اعزام می‌کنیم.
11:26 - 1393/12/26
در گفتگو با بسیج بررسی شد؛

عملکرد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نیویورک

مسول بسیج جامعه زنان گفت: به نظر من هیئت جمهوری اسلامی بسیار خلاقانه تر می توانست در این زمینه عمل کند و در متن سخنرانی خود فرهنگ و تمدن غربی را در حوزه زنان به چالش بکشاند اما محتوای گزارش دچار ضعف و انفعال بود.
11:21 - 1393/12/27
به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و تقارن آن با ایام فاطمیه صورت گرفت:

آغاز اجرای فاز سوم نصب طرح های با مضامین ارزشی در اتوبوس هاي شركت واحد

قائم مقام سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای فاز سوم نصب طرح های اثر گذار با رویکرد ارزشی در اتوبوس هاي تندرو شركت واحد خبر داد و گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و مصادف شدن آن با ایام فطمیه، فاز سوم نصب طرح های با مضامین ارزشی در اتوبوس هاي شركت واحد را آغاز کرد.
14:42 - 1393/12/26
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم در گفتگو با بسیج تأکید کرد:

لزوم استفاده دولت از ظرفیت‌های بسیج در طرح تحول سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت دهم با اشاره به تاثیر طرح‌های جهادی در ارتقای سلامت گفت:بسیج جامعه پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی دولت را یاری کرده است،بنابراین دولت در طرح تحول سلامت از ظرفیت‌های مردمی و بسیج استفاده کند.
12:55 - 1393/12/26
طلایی در جلسه امروز شورای شهر:

هیچ کس نمی‌تواند به انتخابات شورایاری‌ها برچسب سیاسی بزند

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: هیچ کس‌ نمی‌تواند حتی یک درصد به انتخابات شورایاری‌ها برچسب سیاسی بزند و آن را مرتبط با طیف و دسته‌ای خاص بداند.
12:21 - 1393/12/26
ریئس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تاکید کرد

پاکسازی پایتخت از موادفروشان مثل آب خوردن است به شرطی که...

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری روزانه ۱۳۰ معتاد و خرده فروش در پایتخت عنوان داشت که پاکسازی تهران از مواد فروشان و معتادان ولگرد مثل آب خوردن است به شرطی که...
سردار اشتری:

مبارزه بی‌امان با مفاسد اقتصادی اولویت نیروی انتظامی است

فرمانده جدید ناجا گفت: ارتقاء فضای اسلامی و انقلابی با صیانت از کارکنان خدوم ناجا در سال‌های گذشته توانست به شکوفایی استعدادها سرعت دهد، و اقتدار و محبوبیت را برای انجام هر چه بهتر ماموریت‌ها به ارمغان آورد.
17:04 - 1393/12/24
قالیباف در جلسه امروز شورای شهر:

اواخر بهمن بهترین زمان برای مقابله با ریزگردها

شهردار تهران با بیان اینکه راهکار‌های مقابله با پدیده ریزگرد‌ها مشخص است و مطالعات کافی در این زمینه انجام شده است،‌ گفت: بهترین زمان برای مقابله با ریزگردها اواخر بهمن تا ۲۰ اردیبهشت است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور:

جان ۷۵۰ نفر با کمک خدمات اورژانس هوایی نجات یافت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از نجات جان ۷۵۰ نفر با استفاده از خدمات اورژانس‌های هوایی در سال ۹۳ خبر داد.
16:58 - 1393/12/24

آماده باش ۱۸ هزار نیروی اورژانس در ایام نوروز

معاون عملیات اورژانس کشور، از آماده باش ۱۸ هزار نیروی حرفه ای برای انجام ماموریت در حوادث احتمالی تعطیلات نوروزی خبر داد.
دارایی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

کم کاری دستگاههای مختلف در زمینه عفاف و حجاب

12:31 - 1393/12/24
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:

اتحادیه‌ها «قاضی خوبی» برای رسیدگی به تخلفات اصناف نیستند

قانون، متولی نظارت را خود اتحادیه‌ها قرار داده است و بعضا خودشان هم می‌آیند و حکم می‌دهند؛ اتحادیه‌ها، یک واحد و تشکل صنفی هستند که به حق، باید از صنف خود حمایت کنند حالا اگر قرار باشد این صنف قضاوت کند، قطعا یک قاضی خوب نخواهد بود.
12:24 - 1393/12/24
معاون دیوان عدالت اداری خبر داد:

آموزش‌وپروش،شهرداری‌ها و تأمین اجتماعی صاحبان بیشترین پرونده‌ها در دیوان عدالت

معاون دیوان عدالت اداری گفت: بیشترین پرونده‌های شکایت به دیوان عدالت اداری در کشور مربوط به آموزش‌و پرورش ، تامین اجتماعی و شهرداری است.
12:08 - 1393/12/24

استقبال 40 کشور از کسب تجربیات کمیته امداد امام(ره)

معاون هماهنگی امور بین الملل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فعالیت های برون مرزی این نهاد گفت: همکاری کمیته امداد با خیریه های بین المللی و دولت های 40 کشور برای انتقال تجربیات خود نشان دهنده استقبال جهانی از فعالیت های این نهاد است.
11:54 - 1393/12/24
متهم تا پایان امروز فرصت دارد

احضار مهدی هاشمی به دادگاه انقلاب برای ابلاغ حکم

مهدی هاشمی رفسنجانی برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب احضار شده است و براساس اعلام مسئولان تنها تا پایان ساعت اداری فرصت دارد.
11:37 - 1393/12/24
رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد:

ادامه فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت در سال 94

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: در سال گذشته میزان وقوع سرقت 1.33 درصد کاهش و در روند کشف 8 درصد پیشرفت داشته‌ایم.
12:48 - 1393/12/23
اصلانی در گفتگو با بسیج:

لزوم توجه بیشتر مسوولان به صحبتهایشان پیرامون حجاب

مسوول بسیج جامعه زنان گفت: مسوولان همانطور که خودشان و خانواده هایشان مقید به حجاب هستند برای جامعه هم آن را بپسندند و دنبال کنند.
مطالب بیشتر