خبرهای داغ:
دبیر اتاق تعاون استان همدان در سمینار «اقتصادمقاومتی، چرا و چگونه»:
دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه پایه و اساس موضوع اقتصاد مقاومتی، علم اقتصاد است، گفت: باید سیاست‌هایی را اعمال کنیم و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۶۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزرای بسیج از همدان، رحمان نادری شامگاه یکشنبه در سمینار «اقتصاد مقاومتی، چرا و چگونه؟» در جهاد دانشگاهی واحد همدان با اشاره به علم اقتصاد اظهار داشت: اگر زمانی در جامعه نقدینگی افزایش یابد به طور قطع با افزایش تورم روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه قسمت دیگر از علم اقتصاد شامل هنجارها است، افزود: هنجارها جهت‌هایی را ایجاد می‌کند و بر اساس این سمت و سوها مکاتباتی صورت می گیرد.

دبیر اتاق تعاون بیان کرد: پایه و اساس موضوع اقتصاد مقاومتی، علم اقتصاد است و باید سیاست‌هایی را اعمال کنیم و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که به ملت‌ها اجازه می‌دهد حتی در شرایط فشار نیز رشد و بالندگی خود را حفظ کنند.

نادری اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق شعارها هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و... از سوی استکبار بر جمهوری اسلامی افزایش یافت و قدرت‌های نو ظهوری پیدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات