خبرهای داغ:
مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی همدان گفت: کارگران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران از عوامل تأثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۲۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود اقلامی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان که به مناسبت هفته کارگر نیز در این نشست با بیان اینکه ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است، بیان داشت: کارگران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران از عوامل تأثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما دوبال‌های اقتصادی کشور هستند، گفت: باید سرمایه‌‌های خرد مردم جمع‌آوری و تبدیل به سرمایه کلان تبدیل شود.

مدیرکل کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی همدان اظهار داشت: نامگذاری یک هفته به نام کار و کارگر و تجلیل از این قشر پر زحمت نشان از جایگاه رفیع کارگران در اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که باید به این امر توجه شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامههای مختلف در هفته کارگر عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر، افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری و عیادت از کارگران بستری شده در بیمارستانهای ملایر و همدان از جمله این برنامههاست.

اقلامی دیدار کارگران با مقام معظم رهبری را از برنامههای شاخص دانست و ادامه داد: در این هفته مسابقات والیبال کارگران، برنامه طبیعتگردی و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات