فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برای حل مشکلات اقتصادی، دولت باید با عزمی راسخ وارد میدان شود چرا که با مدیریت صرفا اداری نمی توان کاری انجام داد و مشکلی را حل کرد .
کد خبر: ۸۶۶۷۸۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامعلی ابوحمزه امروز در جمع کارگران و کار فرمایان بسیجی، سپاه را حامی انقلاب و دولتهای پس از آن دانست و اظهار داشت: دولت فعلی نیز همچون سایر دولت ‌ها مورد حمایت سپاه بوده و به همین دلیل ما هر کاری بتوانیم برای همکاری و خدمت به مردم به منظور پیش برد اهداف انقلاب اسلامی انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر احساس مسئولیت سپاه در برابر مردم افزود: سپاه برای خود چیزی نخواسته و صرفاً برای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور پا به عرصه اقتصادی گذاشته است چراکه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنینمقابله با هر گونه تهدیدی مطابق قانون از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) را نمونه موفق فعالیت سپاه در حوزه اقتصادی برشمرد و گفت: صدها پروژه کلان و مهم توسط این قرارگاه در سطح کشور اجرا شده که برخی از آنها توسط ریاست جمهوری نیز افتتاح شده است.

وی خطاب به مسئولان خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی استان قابل حل بوده اما شروطی دارد که باید در عمل آن را به کار گیرند.

ابوحمزه عمل به منویات و دستورات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی را راه‌گشای مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: برای حل مشکلات اقتصادی، دولت باید با عزمی راسخ وارد میدان شود چرا که با مدیریت صرفا اداری نمی توان کاری انجام داد و مشکلی را حل کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی یعنی کار، تلاش، معامله باخدا، تدبیر و درایت افزود: در سال‌های دفاع مقدس به ویژه اوایل آن حتی به ما سیم خاردار هم نمی‌فروختند اما با به کارگیری عوامل یاد شده ما توانستیم به جایی برسیم که از نظر دفاعی تولیدکننده موشک‌های شهاب 3 و غیره باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شاهکار فرزندان برومند انقلاب اسلامی در ماجرای به زمین نشاندن آر کیو 170 آمریکا تصریح کرد: آر کیو 170 از جمله پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا بوده که کسی به دلیل ویژگی‌هایش توانایی کنترل آن را ندارد اما فرزندان ما با تلاش و پشتکار توانستند این هواپیمای فوق سری را بدون هیچ آسیبی روی زمین نشانده و با انجام عملیات مهندسی معکوس،هواپیمایی با قابلیت بیشتر را به تولید انبوه برسانند.

وی با تاکید بر قابل حل بودن مشکلات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در اقتصاد هم می‌شود پیش رفت و مشکلات را از سر راه برداشت به شرط آنکه دولت، مسئولین، بانک‌ها، کارفرمایان و کارگران آستین‌ها را بالا زده و پای کار بیایند آن وقت خواهیم دید که واحدهای تولیدی و کارخانه ها احیا شده و در سه شیفت فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات