خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: وجود وحدت و انسجام بین اعضای آن موفقیت‌های این نهاد مردمی را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۴۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
انسجام شورای شهر موفقیت‌های این نهاد مردمی را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان دیدار کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این دیدار با تشکر از زحمات شورای چهارم اسلامی شهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و ترکیب خوب اعضای شورای چهارم شهر همدان، این شورا می‌تواند الگویی برای شوراهای آینده باشد و وجود وحدت و انسجام بین اعضای آن موفقیت‌های این نهاد مردمی را بیشتر می‌کند .

سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه امسال سال آخر فعالیت شورای چهارم است افزود: شورا و شهرداری باید از این فرصت باقی مانده حداکثر استفاده را برای خدمت رسانی به مردم ببرند و کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برساند تا بتوانند گزارش خوبی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه عملکرد مسئولین در یاد و خاطره مردم می ماند، افزود: خواسته سپاه از شورا و شهرداری در حد توان این نهاد است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: با توجه به اینکه یک سوم جمعیت استان را بسیج تشکیل می‌دهد بر این اساس انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه به مشکلات جامعه از جمله گرانی و رکود اقتصادی اشاره کرد و گفت: دولتمردان باید دقت کنند و ببینندعامل رکود چه بوده و در راستای رفع آن تلاش گسترده ای داشته باشند.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات