خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

سبک زندگی اسلامی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: ما باید تا آنجایی که می‌شود از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنیم تا تولیدات در کشور رونق پیدا کند.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۰۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
علی‌میرزا دریایی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مایه سربلندی وحفظ ایران اسلامی است.

وی افزود: ما باید اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرایی کنیم و نشان دهیم که ما می‌توانیم بدون تکیه بر بیگانگان کشوری مستقل داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه ما منابع زیادی در کشور داریم و نباید دست خود را به سوی بیگانگان دراز کنیم، گفت: ما ظرفیت‌های زیادی برای تولید داریم.

وی ادامه داد: هر هموطنی که بتواند گره کوچکی از این کشور باز کند با تولید و پرورش دام و ... مشت محکمی به دهان بیگانگان زده است.

دریایی با بیان اینکه ما باید باورکنیم که می‌توانیم روی پای خود بایستیم، ابراز داشت: راه دیگر اقتصاد مقاومتی داشتن سبک زنگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: ما باید تا آنجایی که می‌شود از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنیم تا تولیدات در کشور رونق پیدا کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه ما همه چیز داریم وهیچ وابستگی و نیازی به بیگانگان نداریم، یادآور شد: باید برای راه‌اندازی چرخ تولید به تولیدکنندگان وام‌های بلند مدت و با سود کم پرداخت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات