خبرهای داغ:

تجلیل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در جشنواره جوانان برتر استان همدان

همدان- در مراسم تقدیر از برترین‌های جشنواره جوانان برتر با عنوان«جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» از محمدحسن مومنی خبرنگار خبرگزاری بسیج استان همدان در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی با کسب رتبه سوم تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، برترین‌های جشنواره جوانان برتر با عنوان«جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» طی مراسمی که به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس همدان با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی استان همدان برگزار شد، معرفی شدند و در این مراسم از ۳۰ جوان برتر استان در ۱۰ حوزه مختلف تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم گفت: این جشنواره بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه انجام شده و کارنامه عملکرد هر یک از جوانان در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی حقیقی افزود: جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت با هدف توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت ۶۴ داور در تهران به بررسی آثار پرداخته و ۳۰ برگزیده را اعلام کردند.

در این مراسم از علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قرآن و خادم اهل بیت(ع)، از دیانا حیدری، حامد پری زاده و سید میثم حسنی در بخش فیلم، از امیر علی سلیمانی، ریحانه نوری و سید ابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، از حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، از مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش تجلیل شد.

همچنین در این آیین بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، امید پوره ئی، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش بنیان، مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریئ حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمد حسن مومنی خبرنگار خبرگزاری بسیج استان همدان در بخش کنشگررسانه و فضای مجازی تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در جشنواره جوانان برتر استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار