سرهنگ کریمی خبر داد

حضور ۲۵ هزار همدانی در مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور

همدان-معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: در طول سال جاری بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ زائر از همدان به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و ۱۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۱۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کارهای مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور افزود: اولین گروه به تعداد ۳ هزار نفر با استفاده از ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت همزمان با سالروز عملیات «بازی دراز» در غرب کشور به این منطقه اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: زائران در مدت دو روز حضور در این منطقه از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز و بازی دراز و اردوگاه‌ها بازدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: در طول سال جاری بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ زائر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و ۱۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کریمی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

وی افزود: برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی مسلط به مسائل جنگ و عملیات ها در نظر گرفته شده است و زائران علاوه بر راهپیمایی به سمت بازی دراز در یادواره شهید شاخص استان شهید بهمنی نیز شرکت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از همدان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: سپاه با همکاری سایر نهادهای خدمات‌رسان استان علاوه بر این زیر ساخت‌ها نسبت به تکمیل اردوگاه شهید مقصودیان، زائرسرای شهید همدانی و یک زائرسرا در خرمشهر اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کارهای مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است.

کریمی ادامه داد: جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با روحیه شهدا و ایثارگران آشنا شده و به عنوان یک سفیر فرهنگی، این الگوها را به خانواده، دوستان و جامعه معرفی می‌کنند.

وی افزود: در محل یادمان شهید بهشتی راویان دفاع مقدس حضور دارند تا خاطرات سال‌های دفاع مقدس و پ جبهه و جهاد برای راهیان نور بازدید کننده روایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار