خبرهای داغ:
جلال کرمی:

جودوکار استرالیایی به من گفت خیلی مرد هستید که با نامردان صهیونیست مسابقه نمی‌دهید

جودوکار استرالیایی به من گفت خیلی مرد هستید که با نامردان صهیونیست مسابقه نمی‌دهید
مربی و پیشکسوت جودو گفت: عدم رویارویی با حریفی از رژیم جعلی صهیونیستی اعتقاد شخصی ماست.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۹۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال کرمی، مربی و پیشکسوت جودو که در مسابقات جهانی دانمارک به عنوان مربی و ورزشکار حاضر به مبارزه با حریف رژیم جعلی صهیونیست نشد؛ ۲ سال قهرمانی پانکریشین ایران را در کارنامه‌اش دارد و مربی تیم‌های ملی جودوی جوانان و نونهالان در سال‌های مختلف بوده است.

کرمی راجع به این اقدام می گوید: من دیدگاه شخصی نسبت به عدم مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی داشته‌ام. بحثم دین و کشور نیست، من اهل تسنن هستم و می‌دانم آن‌ها تفکر سلطه‌طلب بر جهان دارند. در مسابقات بارها دیدم آن‌ها شیطنت می‌کردند تا بقیه را به ما بدبین کنند. یک بار یک جودوکای استرالیایی به من گفت در کوچ من بنشین و من دیدم که حریف اسرائیلی‌اش پای مصدوم او را زد و شکستش داد؛ او به من گفت شماها مرد هستید که با این نامردان مسابقه نمی‌دهید.

وی در ادامه ادامه داد: برخی از کشورهای آفریقایی و اروپایی به ما می‌گفتند خوش به حال شما که با این‌ها مسابقه نمی‌دهید و دولت‌تان پشت شماست. ما را مجبور می‌کنند. جامعه ورزش باید بداند پهلوانی یعنی آن چه از تو بعد از دوران قهرمانی‌ات می‌ماند، نه مدال‌ها. عدم رویارویی با حریف رژیم جعلی صهیونیستی اعتقاد شخصی ماست. برای پهلوان ماندن باید به خانواده، مخصوصاً مادر احترام گذاشت و احترام جامعه و هدف مملکت را حفظ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار