خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی بی‌نظیر است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۲۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مسئول و کارکنان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک روز بسیج سازندگی با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی بی‌نظیر است، اظهار کرد: اخلاص، همدلی و تواضع سه اصل مهم در پیشبرد اهداف سپاه است.

وی با اشاره به روش‌های مختلف تبلیغ گفت: امروزه جذب مخاطب با روش‌های نوین امکان‌پذیر است که از جمله آنها رفتار و عملکرد صحیح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان یکی از روش‌های دیگر تبلیغ را ساخت و ساز بیان کرد و افزود: پیامبران الهی با کمک به مردم از طریق ساخت و ساز به اهداف تبلیغی خود می‌رسیدند وگرنه سخنرانی در آن زمان جایگاهی نداشته است.

وی فعالیت‌های صورت گرفته را با هدف رفع مشکلات مردم بهترین شیوه در تبلیغ و تبیین انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نتایج خوب عملیات موفقیت آمیز وعده صادق در جامعه فرصت را برای جهاد تبیین ایجاد کرده است.

نجاری عملکرد جهادی سپاه را در مناطق محروم با ارزش ارزیابی کرد و گفت: خدمات سپاه و بسیج به مردم باعث فراهم شدن زمینه برای ترویج مبانی انقلاب شده است.

وی هدف نهایی از مجموعه فعالیت‌های جهادی را اصلاح نگاه مردم به انقلاب و حاکمیت دینی بر شمرد و گفت: بیان تلاش‌های صورت گرفته برای عموم جامعه تبلیغ مبانی انقلاب را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار