خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

حسینیه‌ها در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی فعال شوند

همدان-نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: حسینیه‌ها در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی فعال شوند و متولیان راهکار مناسبی در این خصوص پیشنهاد دهند و اداره اوقاف و متولیان در این رابطه پای کار بیایند و نظر دهند.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۲۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی همدان اظهار کرد: برنامه مناسب بلند مدت برای ساماندهی پارک‌ها تدوین شود تا از روند گسترش آسیب‌های اجتماعی و بهداشتی جبران‌ناپذیر در رابطه با سگ‌گردانی در این محیط ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بهتر است در رابطه با موضوع سگ گردانی از نظر اعضای انجمن حمایت از حیوانات نیز استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: برای حل مشکل سگ گردانی به نظر افرادی که با خود حیوان حمل می‌کنند نیاز داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در هر جلسه تحقق مصوبات جلسات پیش شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گیرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه از ظرفیت فضای حسینیه‌ها، باید به شکل احسن استفاده شود، افزود: برخی حسینیه‌ها در طول سال چندین بار بیشتر درب آنها باز نمی‌شود، در حالی که بسیاری از فعالان اقتصادی ما با مشکل مکان روبرو هستند.

وی تاکید کرد: حسینیه‌ها در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی فعال شوند و متولیان راهکار مناسبی در این خصوص پیشنهاد دهند و اداره اوقاف و متولیان در این رابطه پای کار بیایند و نظر دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: از دست‌اندرکاران اجرای طرح نور که با محبت و زبان لین و نرم در حال فعالیت هستند، قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: ثبت ۳۱ اردیبهشت به عنوان "روز باباطاهر" در تقویم رسمی کشور پیشنهاد خوبی است که نیازمند پیگیری برای تحقق آن هستیم.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه انجام کار فرهنگی توسط متولیان یک ضرورت است، گفت: وقتی محصولی را به بهترین شکل عرضه می‌کنیم، چه طور انتظار داریم نوجوان ما جذب آن نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار