خبرهای داغ:
شکری خبر داد

بهره‌مندی ۸۵۰۰ مستمری بگیر صندوق بیمه روستاییان همدان از خدمات بیمه تکمیلی

همدان-مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در دولت سیزدهم خدمات بیمه تکمیلی برای ۸ هزار و ۵۰۰ مستمری بگیر استان در نظر گرفته شد که باعث رضایتمندی در جامعه هدف شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در جمع اعضاء شورای شهر و روستای شهرستان رزن اظهار کرد: خدمات صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان و عشایر موجب کاهش مهاجرت از روستا به شهر خواهد شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم خدمات بیمه تکمیلی برای ۸ هزار و ۵۰۰ مستمری بگیر استان در نظر گرفته شد که باعث رضایتمندی در جامعه هدف شده است.

مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۱۰ هزار نفر بیمه شده‌اند و تعداد ۷۰۰ خانواده مستمری  فوت و از کارافتادگی دریافت می‌کنند.

وی عنوان کرد: شوراها می‌توانند کشاورزان روستاییان و عشایر را از خدمت ایجاد شده آگاه کنند چراکه دولت دو سوم حق بیمه قشر مولد و تولید جامعه را پرداخت می‌کند.

شکری بیان کرد: از ابتدای طرح ماده ۲۱ قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت در استان بیش از ۱۰هزار نفر از بانوان خانه‌دار روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و شوراها می‌توانند افراد مشمول طرح را تا پایان اردیبهشت ماه مطلع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار