خبرهای داغ:
بروجنی خبر داد

آزادی ۹۵ زندانی به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان

همدان-مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: ۹۵ زندانی همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید و پرچم مقدس ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به زندان به مناسبت دهه کرامت حکم آزادی خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۹۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمزه بروجنی اظهار کرد: ۹۵ زندانی که شرایط آزادی را در کمیسیون عفو به دست آورده بودند، همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید و پرچم مقدس ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به زندان به مناسبت دهه کرامت حکم آزادی خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان حکم آزادی خود را دریافت کردند از مراکز همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند هستند، افزود: همچنین مراجع قضایی با مرخصی ۷۵۶ زندانی که شرایط لازم را داشتند، موافقت کردند.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه ورود بیرق امام هشتم حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) حال و هوای معنوی به زندان داده بود، ادامه داد: سفرای آستان قدس در بازدید از زندان‌ها، از فعالان فرهنگی که در راستای گسترش معنویت در زندانها تلاش می‌کنند، تقدیر کردند.

وی همچنین از اعطای نشان کاروان آستان قدس رضوی به زندان‌های همدان، تویسرکان، نهاوند و ملایر به دلیل تلاش برای جلب رضایت شاکیان بخصوص در زمینه قصاص و تقلیل احکام زندانیان اهدا شد.

بروجنی یادآور شد: سفرای آستان قدس همچنین در این بازدیدها از بستر سازی در زندان‌ها در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی و تلاش در راستای بازگشت سلامت روحی و معنوی زندانیان و ابراز ندامت آنان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار