خبرهای داغ:
مدیر فنی عمرانی بسیج سازندگی همدان خبر داد
مدیر فنی عمرانی بسیج سازندگی همدان از ساماندهی 80 مزار شهید در روستاهای نهاوند به همت بسیج سازندگی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۰۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
ساماندهی 80 مزار شهید در روستاهای نهاوندرحیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه ساماندهی مزار شهدا بخشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی است، اظهار داشت: در این راستا ساماندهی 80 مزار شهید در سطح روستاهای شهرستان نهاوند در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال بسیج سازندگی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های شدهامسال 25 مزار شهید در روستاهای نهاوند ساماندهی می‌شود.

مدیر فنی عمرانی بسیج سازندگی همدان ابراز داشت: برای اتمام این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 320 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ساخت المان گلزار شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند گفت: اواخر سال گذشته توسط بسیج سازندگی اقدام به طراحی و تهیه نقشه گلزار شهدای گمنام تپه ابوذر شد که تاییدیه آن از کمیته فنیبررسی طرح‌های گلزار مطهر شهدای استان اخذ شد و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال کار اجرای آن آغاز شده است.

رحیمی افزود: برای انجام این پروژه 200 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده و هم اکنون با گذشت یک ماه از آغاز کار 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است در سال جاری به اتمام برسد.

وی علت طولانی شدن روند اجرای کار را، عدم تخصیص اعتبارات دانست و گفت: با وجود مشکل در واگذاری اعتبارات، بسیج سازندگی پروژه را تعطیل نمی‌کند و کار را ادامه می‌دهد تا پروژه را به اتمام برساند.

مدیر فنی عمرانی بسیج سازندگی همدان خاطرنشان کرد: با ساماندهی 80 مزار شهدای روستایی نهاوند، اکثر مزارهای شهدا در روستاهای استان ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات