خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای بیش از ۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی و سیاسی در تویسرکان

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای بیش از ۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی و سیاسی در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۴۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: ایام شهادت متفکر شهید استاد مرتضی مطهری در سپاه و بسیج به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده که بیانگر اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش‌های عقیدتی در این نهاد مقدس است.

وی گفت: اگر قدرت مجموعه‌های نظامی دنیا به ابزار و تجهیزات و امکاناتشان است، در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قدرت مجموعه متأسی از نیروهای شجاع و دلیری است که تحت تربیت فرهنگ ناب اسلامی رشد کرده‌اند و بینش و منش آنها منطبق بر اصول مکتبی تشیع و ولایت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: گرامیداشت ایام هفته عقیدتی در سپاه ناحیه تویسرکان با بیش از ۲۰ برنامه مختلف فرهنگی اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌توان به برگزاری همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، سرکشی از مربیان پیشکسوت و خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری نشست‌های عقیدتی و سیاسی در بسیج، حضور کارکنان و بسیجیان در نماز جمعه و برنامه‌های دیگر اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار