خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانی:

شهید مطهری معمار فکری و یکی از پشتوانه‌های انقلاب اسلامی بود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید مطهری معمار فکری و یکی از پشتوانه‌های انقلاب اسلامی بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه بسیار کارآمد است.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در همایش حکمت مطهر و مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: شهید مطهری متفکر، عالم، محقق، نویسنده و دانشمند اسلام‌شناس و از شاگردان  امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی بود.

وی گفت: شهید مطهری از اساتید فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن و دانشمند اسلام‌شناس بود و آثار بسیاری هم در موضوعات مختلف نوشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان افزود: در روزگاری که عده‌ای قصد داشتند آثار شهید مطهری را بی‌ارزش جلوه دهند، امام خمینی(ره) آثار قلمی و زبانی ایشان را بی‌استثنا، آموزنده و روانبخش توصیف کردند و فرمودند؛ مواعظ و نصایح او که از قلبی سرشار از ایمان و عقیدت نشأت می‌‌گرفت، برای عرفا و  مردم سودمند و مفید است.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری معمار فکری انقلاب اسلامی ایران بود، بیان کرد: شهید مطهری معمار فکری و یکی از پشتوانه‌های انقلاب اسلامی بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه بسیار کارآمد است.

قربانی با بیان اینکه تفکرات شهید مطهری پشتوانه دینی دارد، افزود: تفکرات شهید مطهری پشتوانه دینی دارد و نظام ما بر تفکرات این شهید بزرگوار بنا شده است.

وی به جایگاه استاد شهید مرتضی مطهری  اشاره و خاطرنشان کرد: شهید مطهری یک شخصیت فوق العاده در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که برداشت درستی از اسلام داشت که مقابل همه فرقه‌ها ایستاده و تفکراتش مبنای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شخصیت والای شهید مطهری، گفت: در محضر این استاد شهید هر کسی نشست همچون فرزندش با او برخورد کرد و در حوزه و دانشگاه با همه مشکلات از همه حدود الهی دفاع کرد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف سپاه بیان کرد: وظیفه سپاه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه جای دنیا است و شهید مطهری از تمام ارزش‌های ناب اسلامی دفاع می‌کند و آنچه که مبنای فکری شهید مطهری است دفاع از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است و دشمن تلاش می‌کند این تفکرات ناب را از ما بگیرد.

قربانی گفت: سالروز شهادت این استاد دانشمند هفته عقیدتی و هفته معلم نامگذاری شده است و این هفته فرصت مغتنمی است که از این استاد شهید یادی کنیم.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دفاع از فلسطین را وظیفه همه می‌داند و امروز اسرائیل با قبل فرقی نکرده است و همچنان دشمن فلسطین و غزه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان گفت: شما پاسداران جزء خواص هستید، مردم را بیدار کنید که بدانند اسرائیل و آمریکا اجازه تعرض به ایران را ندارند و با هر حرکت کوچکی از سمت آنان برخورد جدی انجام خواهد شد و به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار