حجت‌الاسلام جمشیدپور خبر داد

اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی و سیاسی در استان همدان

همدان-معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بسیار مستحکم در طول ۴۵ سال توانسته مبانی فکری خود را حفظ کند چون ابتدا مبانی فکری و تئوری آن پیروز شد و راز ماندگاری آن در همین است.

وی با بیان اینکه ۳۰ عنوان برنامه در سطح استان همدان برای هفته عقیدتی سیاسی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: نخستین برنامه ما پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به صورت استانی و سطح کیله شهرستان‌ها است.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: غباروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

* سپاه پاسداران متولی همیشگی احیاگر تفکرات شهید مطهری است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سلامت دینی، فکری و اعتقادی کارکنان را دنبال می‌کند چرا که اگر یک نفر در جامعه یا مجموعه دچار ضعف اعتقادی شود فقط به خود آسیب نمی‌رساند بلکه ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکر جامعه ایجاد می‌کند.

سرهنگ محسن همدانی افزود: مصادیق این امر در تمام طول تاریخ تشیع و انقلاب اسلامی بسیار است و سپاه پاسداران متولی همیشگی احیاگر تفکرات شهید مطهری است.

وی با بیان اینکه آثار ایشان شامل ۱۲۴ کتاب در ۱۲ بخش در زمینه‌های متعدد است، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند همه ما شاگرد شهید مطهری است و ایشان تأکید کردند به اهمیت آثار با ارزش این شهید بزرگوار و تفکرات ایشان که لازم است همه افراد با آن آشنا شوند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار