خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) در همدان گفت: نخستین قدرشناسان مقام معلم شهدایی هستند که در مکتب اساتید بزرگ تربیت شدند و امروز در سوریه جزو شهدای مدافعان حرم هستند
کد خبر: ۸۶۶۷۸۲۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز در همایش بزرگداشت مقام معلم در همدان اظهار کرد: نخستین قدرشناسان مقام معلم شهدایی هستند که در مکتب اساتید بزرگ تربیت شدند و امروز در سوریه جزو شهدای مدافعان حرم هستند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب بسیاری از سازماندهی‌ها از آموزش و پرورش شروع شد، بیان کرد: این امر نشان از اثرگذاری معلمان و مجموعه آموزش و پرورش در تمام دوران دارد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم ما بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب هنوز مدیون معلمان هستند، با تأکید بر اینکه 90 درصد از شهدای ما در سوریه از نسل سوم هستند، افزود: در زمان جنگ، پدران و مادران با فرستادن فرزندانشان به جبهه و شهادت آنها داغدار میشدند، اما با توجه به شرایط امروز و جهاد در سوریه، این فرزندان هستند که داغدار از دست دادن پدرانشان میشوند.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای ما در جریان مبارزه با گروه تکفیری داعش از قشر جوان هستند، ادامه داد: هیچ اجباری برای حضور آنها در سوریه نبود و این افراد کاملاً داوطلبانه وارد جنگ با داعش و دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) شدهاند.

فرجی با انتقاد از اظهارات برخی نابخردان مبنی بر اینکه این افراد به خاطر پول راهی سوریه شدهاند، این سخنان را سخیف دانست و گفت: چه کسی حاضر میشود جان خود را به خاطر پول بدهد؟

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به عملیات مستشاری ایران در سوریه گفت: در چهار سطح راهبردی، تاکتیکی، فنی و آمادگی تجهیزات وارد شدیم و در حال مبارزه با داعش هستیم.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات پیشرفته نیروهای داعش در سوریه اظهار کرد: با وجود امکانات پیشرفته‌ای که در دست نیروهای داعش است اما نیروهای مقاومت آنقدر خوب تربیت شده‌اند که به بهترین شکل در مقابل آنها می‌ایستند.

فرجی با اشاره به تلاش داعش برای ورود به کشور اظهار کرد: نیروهای سپاه و بسیجی با درایت و هوشیاری، از حضور نیروهای داعش در چند کیلومتری مرزهای ایران مطلع شدند و بدون هیچ گونه اعلام عمومی به مردم به منظور ایجاد حس آرامش در جامعه، با اقدامات اثرگذار مانع از ورود آنها به خاک کشور شدند.

وی با بیان اینکه اگر امروز داعش را از بین نبریم آنها ما را از بین می‌برند گفت: نیروهای داعش، انسانهایی بیرحم و زیادهخواه هستند که با اقدامات خود درصدد از بین بردن اسلام ناب محمدی و عرضه اسلام آمریکایی هستند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حمایت 70 کشور جهان از نیروهای داعش افزود: این در حالی است که جبهه مقاومت با سلاح ایمان و اعتقاد به خدا به جنگ با داعش رفته و در این راه پیروزیهای بزرگی را به دست آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات