خبرهای داغ:
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه شهید «شمسی پور» در عملیات‌های برون مرزی کمیته جست و جوی مفقودین در دو سال اخیرگفت: وی فردی خاص با روحیه و اعتماد به نفس بالا بود.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۶۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهرام دوست‌پرست با اشاره به سوابق آشنایی خود با شهید «علیرضا شمسی‌پور» اظهار داشت: وی فارغ‌التحصیل مدرسه چمران همدان در سال 61 بوده که پس از آن در سال 62 وارد سپاه همدان و راهی جبهه‌های حق و علیه باطل شد.

وی افزود: این شهید معزز در طول حضور خود در 8 سال دفاع مقدس در بخش معاونت طرح و عملیات، گردان غواصی و عملیات‌های مختلف مسئولیت‌های بسیاری را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه شهید «شمسی‌پور» دارای شخصیتی ممتاز، استعداد و هوش بالایی بود، گفت: این انسان خوش ضمیر در بسیاری از عملیات‌ها از ناحیه سر، دست و پا بارها مجروح شده و پس پایان جنگ نیز علیرغم اینکه در سپاه همدان انجام وظیفه می‌کرد با اعلام فراخوان کمیته جست و جوی مفقودین به این کمیته پیوست.

هم‌رزم شهید شمسی‌پور با اشاره به حضور فعال این شهید در کمیته جست و جوی مفقودین یادآور شد: وی از سال 69 در بخش اجرایی تبادل آزادگان همکاری خود را با آغاز کردهو پس از آن نیزبا همکاری وی در بین سال‌های 70 الی 72 موفق به تفحص پیکر بیش از 2 هزار شهید شدیم.

وی افزود: این شهید گرانقدر در منطقه غرب و شمال غرب در بخش مرکز تعاون غرب نقش آفرینی کرده و همزمان نیزمسئولیت‌هایی چونمسئولیت بسیج ورزشکاران سپاه، مسئول تربیت بدنیسپاه استان، رئیس هیئت دوچرخه سواری و رئیس هیئت مدیر خانه تیراندازی همدان را عهده‌دار بود.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین حضور در جبهه مقاومت و فرماندهی گردان فاطمیون در جبهه‌های سوریه را از دیگر افتخارات این مدافع حرم برشمرد و تصریح کرد: این اواخر نیز ایشان با حضور در اردوهای راهیان نور، با بسیج و جامعه ورزشکاران ارتباط تنگاتنگی داشته و به دنبال بیان خاطرات خود از شهدا برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بود.

وی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه شهید «شمسی پور» در عملیات‌های برون مرزی کمیته جست و جوی مفقودین در سال‌های 93 تا 95خاطر نشان کرد: وی فردی خاص با روحیه و اعتماد به نفس بالا بود و به دلیل حسن خلقی که داشت در عملیات‌های برون مرزی خیلی راحت می‌توانست عراقی‌ها را برای همکاری با ما قانع کند.

وی با تاکید بر اصرار این شهید معزز برای حضور در عملیات تفحص افزود: بریدن از دنیا و علاقه به حضور در عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدای مفقود الجسد موضوعی بود که من در سال 69 در وجود ایشان دیدم چراکه وی به شدت به شهدا وابسته بود و می‌گفت وقتی با شهدا هستم احساس آرامش می‌کنم.

دوست پرست با تبیین نقش شهید «شمسی پور» در عملیات‌های برون مرزی کمیته جست و جوی مفقودین تصریح کرد: در این اواخر که با هم برای پیگیری وضعیت شهدای مفقودالجسد استان به بخش‌هایی از شهرهای عراق سفر کردیم به دلیل حسن خلق و روابط عمومی بالایی که داشت به شدت مورد توجه و استقبال عراقی‌ها قرار گرفت.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مردم با این شهید معزز افزود: وی در بین اقشار مختلف مردم نیز از محبوبیت خاصی برخوردار بود موضوعی که فردا در تشییع با شکوه این شهید معزز از سوی مردم ثابت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات