خبرهای داغ:
همزمان با نیمه شعبان؛

مراسم پیاده‌روی انتظار در ملایر برای نخستین بار برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در روز نیمه شعبان برای نخستین بار در ملایر برنامه پیاده‌روی انتظار برای ایجاد فضای معنوی در شهر و ذکر سیره اهل بیت(ع) در ملایر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
مراسم پیاده‌روی انتظار در ملایر برای نخستین بار برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محسن احمدوند امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت سوم خرداد در ملایر با اشاره به مهمترین برنامه‌های سپاه ملایر به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی در ملایر اظهار داشت:برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر آغاز بخش برنامه های بزرگداشت سالروز فتح جرمشهر در ملایر است.

وی افزود: حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و پایگاه ها، سرکشی از خانواده‌های شهدا، نمایشگاه مقاومت در مسجد جامع و فضا سازی پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت این روز تاریخی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای پاسدار ملایر بیان کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی یادواره شهدای پاسدار روز سوم خرداد ماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی انتظار در ملایر بیان کرد: در روز نیمه شعبان برای اولین بار در ملایر برنامه پیاده‌روی انتظار برای ایجاد فضای معنوی در شهر و ذکر سیره اهل بیت(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات