خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند:

امنیت و ثبات کشور حاصل رشادت و ایثارگری مدافعان حرم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با بیان رشادت‌های پاسداران، بسیجیان و مدافعان حرم آل الله گفت: عامل امنیت و ثبات در کشور حاصل رشادت و ایثارگری این افراد است و آحاد جامعه مدیون ایثارگران و خانواده معظم شهیدان هستند.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۲۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: بعد مکتبی، دینی و ایدئولوژی نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر ارتش‌های دنیا است.

وی افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بلافاصله نهادی انقلابی بنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ ارزش‌های اسلامی تشکیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به آیات و روایات قرآن کریم مهمترین هدف از بعثت را تشکیل حکومت دینی خواند و افزود: بعثت دو فاکتور مهم سیاست و دیانت را در هم آمیخته است که جدایی هر یک از آنها باعث نقض در پیام بعثت می‌شود.

وی در ادامه با بیان نقش ولایت فقیه در تداوم راه پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) و بیان گفتمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ابراز داشت: تنها راه نجات و رسیدن به سعادت دنیا وآخرت حمایت و پیروی از فرامین و منویات ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

شیرزادی با بیان رشادت‌های پاسداران، بسیجیان و مدافعان حرم آل الله ضمن محکوم کردن مسئولان و افراد معارض و مخالف نظام که این قشر انقلابی و حامی ولایت را افراطی می‌خوانند، گفت: عامل امنیت و ثبات در کشور حاصل رشادت و ایثارگری این افراد است و آحاد جامعه مدیون ایثارگران و خانواده معظم شهیدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات