خبرهای داغ:
همسر شهید فانوسی:

شهدای ما اسماعیل‌هایی بودند که در قربانگاه قربانی شدند

همسر شهید فانوسی گفت: شهدای ما اسماعیل هایی بودند که در قربانگاه قربانی شدند و خوشا به حال آنان که خوب دویدند، آنها که حواسشان فقط و فقط به مقصود بود و توحیدی شدند.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۶۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدی نامدار همسر شهید فانوسی از شهدای مدافع حرم استان همدان، در سومین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم استان همدان متنی را به مناسبت روز پدر به خانواده‌های شهدا و همسر شهیدش تقدیم کرد که در ذیل می‌خوانید.

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

قبل از هر چیز تبریک می گویم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و تبریک می گویم به تمام پدران شهدا، تمام فرزندان شهدا، تمام بزرگانی که امروز با لباس های مقدس سپاه، ارتش و به عنوان مردهایی که امروز ایران ما به وجودشان افتخار می کند. قبل از هر چیزی واقفم به این کلمه، مجلسی که به نام شهید برگزار می شود مطمئنا شهدا در این مجالس حاضرند و با تمام وجود از طرف خودم و مادر و خواهر همسرم می گویم محسن امروز مطمئنم در این مجلس نشستی و مثل هر سال باید روز مرد را به تو تبریک بگوییم. اما امروز من روز مرد را یک طور دیگر تبریک می گویم با یک شاخه گلی که هر سال همیشه به یادت بودیم را تکرار نمی کنم امروز می گویم اگر هزار شاخه گل هم به پایت بریزیم باز هم کم است. چون مرد بودن تو باعث افتخار و عزت ما شد.

امروز به محسن می‌گویم بزرگترین هدیه‌ای که ما به تو تقدیم خواهیم کرد چیزی نیست که بخواهم بگوم ناقابل است اما به تو تبریک می‌گویم چون روز مرد تو امسال مصادف شد با شهادت تو یعنی بزرگترین هدیه را از خدا گرفتی. همان دعایی که همیشه در قنوتت از او طلب می‌کردی. پس خوشا به حال رتبه و مقامت که به آن رسیدی. به تو تبریک عرض می‌کنم و بهشت برین گوارای وجودت.

با افتخار می‌گویم امام زمان(عج) ما هم برای آمدنت جان می‌دهیم و به اذن رهبر حاضریم که فدا شویم و در هر کجای دنیا سوریه نه هر کجای دنیا که فریادی باشد علیه ظلم برخاسته و با ظلم ستیزی و برای زمینه سازی ظهورت حاضریم که همچون پدرانمان در این راه قدم بگذاریم.

مهدی زهرا(عج) نمی‌گوییم بیا بلکه به شهدایمان می گوییم قدمی برمی‌داریم تا برای زمینه سازی ظهورت آماده باشیم و تو ما را قابل بدانی و دیده بر منت ما بگذاری.

شهدای ما اسماعیل هایی بودند که در قربانگاه قربانی شدند. خوشا به حال آنان که خوب دویدند، آنها که حواسشان فقط و فقط به مقصود بود، توحیدی شدند.می دانی دلم به اندازه تمام مسافرین جامانده از سفر، شور می زند. شور اینکه صلوات ها و عجل لولیک الفرج هایمان از عمق وجود نباشد.

خدایا خدایا دستهایمان را بگیر تا به راه بیاییم و اگر در راه هستیم سرعت بگیریم.

تقدیم می کنم به حضور همسرم قرآن، چمدان، آب بدرقه راهت. کاسه آب چیزی نیست رفتی اما پشت سرت آب شدم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان همدان شهید همدانی، شهید مجید صانعی موفق، شهید مجتبی کرمی، شهید سید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی، شهید مهدی قاضی خانی، شهید مرتضی ترابی کمال و شهید ابراهیم خانی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات