خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

زنان ایران در صبر و مقاومت اسوه و الگوی زنان عالم هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: با بیان اینکه زنان ایران نیز همانند حضرت زینب(س) در دوران انقلاب و دفاع مقدس صبر و مقاومت کردند و از خود رشادت و شجاعت نشان دادند، گفت: زنان ما در انقلاب اسلامی هر یک نمونه و اسوه و الگویی برای همه زنان عالم شدند.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۳۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف در سومین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌هایی منحصر به فردی است چراکه آحاد مختلف مردم در آن نقش ایفا کرده‌اند.

وی افزود: بعد از انقلاب نیز مردم در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در جبهه‌ها حضور داشتند و اگر نبود همراهی مادران و همسران، این عزیزان به یقین نمی توانستند موفق باشند و با فراغ بال در پیکار با دشمن حضور یابند.

وی در ادامه با اشاره به مقامات صبر در وجود اسوه‌های مقاومت عنوان کرد: در تاریخ بعد از اسلام زنانی بودند از قبیل حضرت خدیجه(س)، حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و ام البنین(س) که اسوه، الگو و نمونه برای دیگران و برای تمام زنان عالم شدند هستند.

عارف با اشاره به زنانی که در تاریخ اسلام برای بشریت به عنوان اسوه و نمونه هستند، بیان کرد: به یقین از آنجایی که انقلاب ما یک انقلاب دینی است و در طول نهضت عاشورا بوده و هدف آن تحقق آرمان های الهی است، زنان آن نیز می‌توانند الگو باشند.

وی با بیان اینکه زنان ایران نیز همانند حضرت زینب(س) در دوران انقلاب و دفاع مقدس صبر و مقاومت کردند و از خود رشادت و شجاعت نشان دادند، گفت: زنان ما در انقلاب اسلامی هر یک نمونه و اسوه و الگویی برای همه زنان عالم شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات