خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد

ارسال 10‌ هزار اثر به جشنواره هنر و ادبیات دینی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود 10 هزار اثر هنری و پژوهشی به جشنواره هنر و ادبیات دینی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان ارسال شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۳۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی طاهری اظهار کرد: بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت به‌صورت کشوری در سه بخش دانشجویی، کارمندی و اساتید و در رشته‌های مختلف هنری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره پویایی و تحرک بالایی در حوزه هنر و ادبیات دینی در فضای دانشگاه‌های آزاد اسلامی ایجاد کرده است، افزود: یک بخش از این جشنواره به ادبیات اختصاص ‌یافته است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: مشاهده می‌کنیم که رقابت سالم هنری و ادبی با رویکرد قرآن و عترت در فضای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه میزبانی جشنواره به دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان سپرده ‌شده است، گفت: این امر نشان‌دهنده ظرفیت بالای این دانشگاه برای برگزاری این جشنواره به‌صورت گسترده است.

طاهری بیان کرد: استان‌های شرکت‌کننده در جشنواره در این هفته آثار خود را به دبیرخانه بیست و یکمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مستقر است، تحویل می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود قریب 10 هزار اثر هنری و پژوهشی در این جشنواره دریافت شود.

وی افزود: پس از داوری، آثار منتخب در نمایشگاه در معرض نمایش قرار می‌گیرد و این جشنواره با برگزاری مراسم اختتامیه کار خود را به‌پایان می‌رساند.

مسئول دریافت آثار هنری جشنواره ادبیات و هنر دینی در خصوص فعالیت‌های قرآنی گفت: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی رونق خوبی گرفته است و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین بخش فرهنگی در این حوزه نقش‌آفرینی می‌کنند که برگزاری هرساله مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با حجم گسترده یکی از برنامه‌های برجسته قرآنی در سطح دانشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز رویکرد خوبی نسبت به فعالیت‌های قرآنی وجود دارد و برگزاری مسابقات قرآن، حفظ قرآن کریم و دعوت از اساتید برجسته در این زمینه از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود و در این جهت با بنیاد قرآن همدان و مؤسسات قرآنی و فرهنگی همکاری خوبی داریم.

گفتنی است؛ بیست و یکمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت در 23 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان در مرحله دریافت آثار از شنبه 18 اردیبهشت آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات