خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

ماندگاری شهدا در گرو حفظ آثار آنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به فلسفه «حفظ آثار» گفت: ما وظیفه داریم آثار پرخیر و برکت و ماندگار اولیا الهی را حفظ کنیم و آن را به نسل آینده منتقل کنیم در غیر این صورت به آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس و به خود و نسل های آینده ظلم کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در سومین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان که متولی این برنامه بودند، اظهار داشت: این مراسم‌ها نباید مقطعی باشد بلکه باید دوام داشته باشند و حداقل ماه یا سالی یکبار برگزار شود.

وی گفت: هر کاری را که ما انجام می‌دهیم باید توجه کنیم ببینیم بازتاب آن کار ثمره‌اش مثبت است یا منفی، ضعیف است یا قوی، چراکه گفته‌اند عاقلان کاری نمی‌کنند که بعداً پشیمان شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز داشت: آنهایی که کار را انجام می‌دهند بعد پشیمان می‌شوند در شروع به کار، عقل را به کار نبرده‌اند.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: کارهایی که ما برای شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان انجام می دهیم باید در دنیا بی‌نظیر باشد.

محمدی با اشاره به مناطق عملیاتی و اعزام مردم برای بازدید از این مناطق و برگزاری مراسم‌های مختلف با عنوان تجلیل، تکلیف، بنا، یادمان، عکس، تندیس و.. برای شهدا گفت: ما باید تلاش کنیم که آثار شهدا را حفظ و آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: زمانی یک انسان از دنیا می رود زمین و زمان برای او گریه می کند اینجا است که فلسفه «حفظ آثار» خود را نشان می‌دهد یعنی ما وظیفه داریم آثار پرخیر و پر نور و برکت و ماندگار اولیا الهی را حفظ کنیم و نسل بعد نیز الگو بگیرند، ارزشی بشوند و تأثیر بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پایان بیان کرد: اگر این آثار را نمی‌توانیم حفظ کنیم در ابتدا به آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس ظلم شده و ثانیاً بر خودمان و نسل های آینده نیز ظلم کرده‌ایم بنابراین باید در حفظ آثار شهدای عزیز کوشا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار