خبرهای داغ:
استاندار همدان:

شهید همدانی مردمی کردن دفاع را در سوریه عملیاتی کرد

استاندار همدن گفت: یکی از روش‌های کاری ما، مردمی کردن مقاومت است و در مردمی کردن مقاومت بود که در ایران اسلامی سود بردیم و سردار شهید همدانی در سوریه روش و منش مردمی کردن دفاع و مقاومت را عملیاتی کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۰۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در سومین جشنواره ملی اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم همدان اظهار داشت: در دفاع عقیله بنی هاشم در سوریه مردم همدان سربلند هستند همانگونه که کشور ایران سربلند است.

وی گفت: شهدای گرانقدری را مردم همدان تقدیم کردند و به خود می بالند که شهدایشان در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم نهایت رشادت را از خود نشان دادند، به گونه‌ای که دفاع این عزیزان باعث شده جنگی به داخل ایران کشیده نشود.

استاندار همدان عنوان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در تجلیل از مردم شریف همدان در تشییع و خاکسپاری شهید سرلشکر حسین همدانی فرمود قدردانی کردند و فرمود «اگر این مقاومت ها و دفاع ها نبود شاید ما باید در کشور می جنگیدیم».

وی در ادامه بیان کرد: ما امروز فرهنگ مقاومت را و فرهنگ مستشاری و دفاع فراسرزمینی را به خوبی باید اجرا کنیم.

نیکبخت یادآور شد: باید فرهنگ مقاومت را در دفاع مقدس و در زمینه مسائل اقتصادی، مسائل مهم در مقابله با تحریم‌ها، در مقابله با تجاوزات تقویت کنیم و فرهنگ دفاع را که از دفاع هشت سال دفاع مقدس آموخته‌ایم و ایجاد کردیم را همیشه حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از بدنه سپاه و ارتش هستند، تأکید کرد: یکی از روش‌های کاری ما، مردمی کردن مقاومت است و در مردمی کردن مقاومت بود که در ایران اسلامی سود بردیم و سردار شهید همدانی در سوریه روش و منش مردمی کردن مقاومت و دفاع را عملیاتی کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بدنه سپاه همدان نیز ولایی و مردمی بوده و بسیار ارزشمند است و شاهد بر این امر شهدای مدافع حرم از استان همدان هستند.

وی با بیان اینکه در اطراف کشور ایران شرایط جنگ و خونریزی و ناامنی حاکم است، تصریح کرد: به همت رزمندگان و شهدای ما که درس‌آموز برای همه بودند، خون شهدای ما این سرزمین و جغرافیا را امن کرده است.

نیکبخت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند امسال اقتصاد مقاومتی باید عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: امروزه ما برنامه شش توسعه را می نویسیم و اقتصاد مقاومتی را طراحی و اجرا می‌کنیم.


اخبار مرتبط
ارسال نظرات