خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

شهدای مدافع حرم عشق به شهادت را در دل‌ها تازه کردند

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جونان با بیان اینکه 52 نفر از شهدای مدافع حرم کشور را شهدای ورزشکار تشکیل می‌دهند، گفت: با حضور شهدای مدافع حرم بار دیگر شمیم دلنواز شهادت را در جامعه پیچیده و موجب شد عشق به شهادت در دل‌ها تازه شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۸۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود امینی امروز در مراسم بزرگداشت شهید «علیرضا شمسی‌پور» با تبیین ابعاد جانفشانی و ایثار شهدا در جامعه اظهار داشت: شهادت برای رزمندگان به حدی ارزشمند بود که در سال‌های حماسه وقتی خبر شهادت یکی از رزمندگان می‌رسید نزدیکان و دوستان شخص این اتفاق را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

وی افزود: آنچه در کربلا بر صحابه حضرت سیدالشهدا(ع) گذشت را ما در شهدا می‌دیدیم چرا که آنها قبل از شهادت خود به یک بلوغو کمال الهی رسیده و از خوشحالی توامان با رفقای خود مزاح می‌کنند.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حال شهدا موجب غبطه خوردن افراد می‌شود، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم کسانی بودند که ما توفیق هم نشینی با آنها را در روزهای گذشته داشتیم اما حالا آنها با آن معنویتی که داشتند قدم در راه شهدا گذاشته و به قافله آنها پیوستند.

وی با اشاره به اقدامات شهید «شمسی‌پور» افزود: ‌وی چهره شاخص و همراه با معنویتی داشته و در سال‌های پس از جنگ نیز هر جا که لازم بود در عرصه‌های مختلف بی‌ادعا حضور یافته و به وظیفه خود عمل کرده بنابراین خداوند اجر این شهید را با شهادت وی ادا کرد.

امینی برگزاری یادواره 5 هزار شهید ورزشکار را از اتفاقات خوب برشمرد و گفت: این اقدام موجب شد تا اطلاعات جامع و خوبی درباره این دسته از شهدا جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه 52 نفر از شهدای مدافع حرم کشور را شهدای ورزشکار تشکیل می‌دهند تصریح کرد: با شهادت شهدای مدافع حرم بار دیگر شمیم دلنواز شهادت در جامعه پیچیده و موجب شد عشق به شهادت در دل‌ها تازه شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات