خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مهم‌ترین راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فرهنگ‌سازی و توجه جدی و عملی به سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۹۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهمیت تبیین اقتصاد مقاومتی و نقش فرهنگ و فعالان فرهنگی در این خصوص افزود: بدون تردید فرهنگ در همه امورنقشی اساسی و تعیین‌کننده دارد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فرهنگ‌سازی و توجه جدی و عملی به سبک زندگی اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بر وظیفه دستگاه‌ها، نهادها و فعالان فرهنگی در تبیین فرهنگی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان خواست تا در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی توجهی ویژه نسبت به شعار سال داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه انسان بدون برنامه به سعادت نمی‌رسد، گفت: خداوند برنامه‌ای ویژه برای حرکت بشریت در مسیر سعادت طراحی کرده و از طریق پیامبران ابلاغ نموده که کامل‌ترین آن‌ها کتاب آسمانی قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از فرصت‌های الهی برای عبودیت و رسیدن به سعادت است.

وی افزود: توجه دادن مردم به برکات این ماه‌ها و نهادینه کردن معنویت در فضای عمومی جامعه و زمینه‌سازی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر جامعه از این فرصتهای عبادت و خودسازی از جمله وظایف شبکه تبلیغی و تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگ دینی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات