خبرهای داغ:
بخشدار شیرین سو خبر داد

اعطای وام‌های خوداشتغالی به 503 نفر در بخش شیرین سو

بخشدار شیرین سو از اعطای وام های خود اشتغالی به 503 نفر در راستای راه اندازی تولیدی، دامداری و کشاورزی در بخش شیرین سو خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۵۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سیدایوب موسوی‌منور امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال بخش شیرین‌سو که با حضور امام جمعه شیرین سو، جمعی از مدیران و رئیس بانک‌های عامل برگزار شد، با اشاره به موضوع اشتغال در این بخش اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی لازم در راستای رونق گردشگری که یکی از محورهای اصلی اشتغال آفرینی است صورت گیرد تا شاهد پیشرفت در منطقه باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش شیرین‌سو در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها در حل مشکلات و معضلات اشتغال کمک شایانی خواهد کرد.

بخشدار شیرین‌سو بیان کرد: در حوزه گردشگری با منابع کم و سرعت زیاد می‌توان اشتغالزایی کرد و این در حالی است که ایجاد اشتغال در سایر بخش‌های صنعتی به سرمایه هنگفتی نیاز است.

وی با اشاره به وام‌های خوداشتغالی در این بخش خاطر نشان کرد: به بیش از 503 نفر در طی سال گذشته وام خوداشتغالی در راستای راه‌اندازی کارگاه تولیدی، دامداری و کشاورزی اعطا شد.

موسوی‌منور با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری از مهم‌ترین سیاست‌های درآمدزایی یک منطقه محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: در همین راستا تعدادی از روستاهای این بخش با دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری قابلیت بهره‌گیری فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی به مکان‌های دیدنی و گردشگری این بخش اط قبیل تالاب زیبا و بی نظیر شیرین سو، انستیتو پاستور اکنلو، روستای اکنلو، امامزادگان روستای مسجدین، موزه فسیل فیل دریایی و قلعه سنگی باشقورتاران اشاره کرد و گفت: حضور گردشگران و مهمانان بهترین فرصت برای معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری این بخش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات