خبرهای داغ:
فرماندار ملایر مطرح کرد

ضرورت توجه بر مقاوم‌سازی فرهنگی

فرماندار ملایر گفت: همانگونه که همواره روی مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید می شود باید روی مقاوم سازی فرهنگی نیز اقدام شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۹۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایربا اشاره به نقش فرهنگ در جامعه اظهار دشت: نقش فرهنگ در بسیاری از مشکلات جامعه همچون اعتیاد و طلاق مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک فرهنگ و اقتصاد بیان کرد: مسئله فرهنگ و اقتصاد همواره مورد تاکید رهبری بوده و در شعارهای سال های مختلف تاکید رهبری در این دو مسئله دیده می شود.

فرماندار ملایر ابراز داشت: همانگونه که همواره روی مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید می شود باید روی مقاوم سازی فرهنگی نیز اقدام شود.

وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و نام گذاری سال 95 گفت: با توجه به تاکیدمقام معطم رهبری بر اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی باید اقدامات موثری در این انجام شده و برنامه و راهکارهای عملی انجام شود.

رضایی افزود: از روزهای آغازین کار در سال جدید این بحث به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و از همه دستگاه های اجرایی خواستار برنامه دقیق و عملی شد.

وی ادامه داد: بحث رفع مشکلات واحدهای تولیدی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اولین قدم بوده و نجات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از دیگر اولویت ها است.

فرماندار ملایر گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات جامعه همچون طلاق، اعتیاد و مسائل خانوادگی با این مسئله در ارتباط است از اولویت های مهم در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی بحث اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از وظایفمهم شورای فرهنگ عمومی بحث فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی بوده و مسئولین برای این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

رضایی با اشاره به نزدیکی به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات هفتم اسفند به خوبی در کشور برگزار شده و از انتخابات مثال زدنی در کشور بود.

فرماندار ملایر گفت: در شهرستان ملایر نیز انتخابات به خوبی برگزار شده و با توجه به ارزیابی های انجام گرفته ملایر نمره بالایی از برگزاری دور اول انتخابات کسب کرد.

وی افزود: در دور دوم انتخابات نیز همه مسئولین کمک کرده تا این دور از انتخابات نیز به خوبی برگزار شده و حضور حداکثری مردم اصلی ترین مسئله در دور دوم است.

رضایی با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات از ساعت نخست رو پنجشنبه بیان کرد: مهمترین وظیفه همه در این دور تشویق برای مشارکت حداکثری مردم است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: برنامه ریزی‌ها و مصوبات در این شورا باید به گونه ای باشد که در پایان سال شاهد نقش این مصوبات در بین مردم باشیم.

فرماندار ملایر با اشاره به بحث تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در ملایر بیان کرد: این بنیاد با هدف تشکیل و تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق تشکیل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات