خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به وجود ۳۱۵ شعبه اخذ رای در دو شهرستان ملایر و رزن گفت: آمادگی برگزاری مرحله دوم انتخابات را در سلامت کامل داریم.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه هفتم اسفند سال گذشته در استان همدان انتخابات به خوبی برگزار شد، اظهار داشت: مرحله اول انتخابات همه یاری کردند و ناظرین نیز همراهی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: انتخابات در سه استان همدان، لرستان و خوزستان حوزه هایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده بودند بررسی شد و حوزه های انتخابیه استان که به دور دوم راه پیدا کرده بود رده های اول و دوم را کسب کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان اولین استانی بود که 100 درصد شعب به سامانه جامع انتخابات متصل و آنلاین بود، افزود: حوزه های انتخابیه در استان همدان در کمال سلامت و دقت نظر رای گیری کردند.

وی با بیان اینکه استان همدان توانست در بررسی صلاحیت ها یکی از استان هایی باشد که مر قانون و اجرای دقیق قانون را انجام داد و حقوق شهروندی را به انجام رساند، افزود: استان همدان در حوزه آی تی از استان های برتر کشور بود.

الهی تبار با بیان اینکه در انتخابات هفتم اسفند ماه سال گذشته چالش امنیتی جدی و تلفات را در استان نداشتیم، ادامه داد: توانستیم از ظرفیت های امنیتی استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در بحث امنیت خوب درخشید، افزود: پایگاه هوایی شهید نوژه و تیپ قهرمان همه در امنیت انتخابات کمک کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دو حوزه استان همدان یعنی شهرستان‌های رزن و ملایر که نتوانستند ۲۵ درصد آرا را کسب کنند به مرحله دوم رفتند، افزود: احد آزادیخواه و علیرضا امامی در شهرستان ملایر و عطا الله سلطانی صبور و حسن لطفی به مرحله دوم راه یافتند.

وی ادامه داد: کل حوزه های انتخابیه استان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و آمادگی برگزاری مرحله دوم انتخابات را در سلامت کامل داریم.

الهی تبار با بیان اینکه ۳۱۵ شعبه اخذ رای در دو شهرستان ملایر و رزن وجود خواهد داشت، افزود: ۱۹۲ شعبه در شهرستان ملایر و ۱۲۳ شعبه در شهرستان رزن خواهد بود.

وی با بیان اینکه نسبت به دوره قبل در ملایر ۹۴۱ نفر و در رزن ۳۹۲ نفر رای اولی در رزن واجد رای دهی می شوند، ادامه داد: حجم برگزاری انتخابات این دوره خیلی حجم گسترده نیست و مکان ها و شعب تعیین شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان رقابت انتخاباتی را شدید دانست و بیان کرد: جریانات سیاسی مختلف ورود پیدا کردند و پیش‌بینی رقابت خوب داریم و امیدوارم سطح مشارکت خوبی داشته باشیم هر چند که مشارکت در مرحله دوم کمتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیدا ها از دوم اردیبهشت تا ساعت هشت روز نهم اردیبهشت انجام می شود، بیان کرد: متولدین ۱۰ اردیبهشت ۷۷ به قبل می توانند در مرحله دوم هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

الهی تبار با اشاره به اینکه پنج هزار و ۶۰۰ نفر انتخابات را در دو حوزه انتخابیه رزن و ملایر برگزار می کنند، ادامه داد: با ۹۴۱ رای اول ملایر در شهرستان ملایر ۲۳۷ هزار واجد شرایط رای گیری هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم مشارکت زیاد باشد چون جریانات سیاسی زیادی وارد این مرحله شدند، افزود: هر چه تشکل ها را تقویت کنیم می توانند در این زمینه حرکت اثر بخش باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات