خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان مطرح کرد

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خواستار ارائه جمع‌بندی‌های لازم آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه‌های این نهاد برای اجرای اقتصاد مقاومتی شد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استان در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی بهره جست.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۳۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در شورای آموزش و پرورش استان، نقش آموزش و پرورش در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی مناسب در این خصوص را مهم خواند و افزود: حمایت این نهاد از بخش خصوصی در راستای تعلیم و تربیت از رویکردهای مهم این دستگاه در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی است.

وی مشارکت بخش خصوصی در این نهاد را در سال 92، کمتر از 5 درصد دانست و افزود: این درحالی است که اکنون این مشارکت به 10.5 درصد رسیده است که مسئولان این نهاد باید برای ارتقاء بیشتر این مشارکت تلاش مضاعفی داشته باشند چراکه این مهم نقش بسزایی در عمل به اقتصاد مقاومتی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خواستار ارائه جمع‌بندی‌های لازم آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه‌های این نهاد برای اجرای اقتصاد مقاومتی شد و تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های استان در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی بهره جست.

وی در خصوص پاسداشت روز معلم خاطرنشان کرد: گرچه هر روز تقویم متعلق به این بزرگان است اما اختصاص یافتن یک روز به این افراد بهانه‌ای برای ابراز ارادت به ساحت مقام تعلیم و تربیت است.

الهی‌تبار با بیان اینکه پاسداشت معلمان در اعتقادات دینی و ملی ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: در بزرگداشت این معلمان همه مسئولان و مردم باید همت ویژه‌ای داشته باشند و هرکس در حد وسع خود ارادتش را به این افراد ابراز کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات