خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

70 درصد معلمان شهرستان کبودراهنگ غیربومی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 70 درصد معلمان شهرستان کبودراهنگ غیربومی هستند، گفت: امید است در 6 سال آینده شاهد بومی شدن معلمان در شهرستان باشیم.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۹۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزاش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، عبدالرضا فولادوند امروز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کبودراهنگ اظهار داشت: با حضور مردم در عرصه نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان می‌توان گام‌های موثرتری در راستای احداث مدارس و رفع محرومیت مناطق در خصوص مدرسه برداشت.

وی با بیان اینکه 70 درصد معلمان شهرستان کبودراهنگ غیربومی هستند و با اشاره به برنامه وزارت آموزش و پررورش در زمینه بومی‌سازی استخدام معلمان افزود: امید است در 6 سال آینده شاهد بومی شدن معلمان در شهرستان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به فعالیت خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان کبودراهنگ گفت: خیرین مدرسه‌ساز در کبودراهنگ با احداث 15 مدرسه، هشت درصد احداث مدارس را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند .

وی با اشاره به مشکلات مالی استخر آموزش و پرورش کبودراهنگ بیان کرد: با توجه به این امر اجرای این پروژه به کندی پیش‌ می‌رود که امید است با تخصیص اعتبارات و حمایت فرمانداری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات