خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه هدف آمریکا در واقع تغییر رفتار است که بر تغییر ساختار منجر خواهد شد، گفت: هفت گام برجام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طرح‌ریزی شده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۷۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دکتر شعبانعلی رمضانیان امروز در جمع اعضای بسیج فرهنگیان ملایر با اشاره به بحث برجام اظهار داشت: مسائلی مانند آشتی ملی، متوقف کردن سامانه موشکی ایران، از بین بردن سیرت انقلاب،عدم حمایت از مقاومت و در نهایت سازش با آمریکا از جمله مسائلی است که اجرای برجام از ایران می‌خواهد.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا در واقع تغییر رفتار است که بر تغییر ساختار منجر خواهد شد، گفت: هفت گام برجام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طرح‌ریزی شده است.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام اقتصاد یک وسیله است، افزود: در اسلام فرهنگ و اعتقادات زیر بنا اصلی را تشکیل می‌دهد اما امروز دشمن کاری کرده که اقتصاد مسئله اصلی و زیر بنایی ایران شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر مسئله اقتصاد کشور حل شود قطعاً به حل مشکلات فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و... نیز کمک می‌کند.

رمضانیان اظهار داشت: آمریکا با اجرای پروژه دهکده جهانی دو راه را پیش روی ایران قرار داده که یکی تسلیم و سازش و دیگری تحریم است.

وی ادامه داد: در رابطه با این راه‌های پیشنهادی آمریکا در داخل کشور دیدگاه‌های متعددی وجود دارد اما آنچه اهمیت فراوان دارد تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی است.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه دیگر ایران نه تحریم را می‌پذیرد و نه تسلیم را تصریح کرد: بلکه مقاومت را یعنی ایران باید اقتصادش را متحول کند.

وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد که یا انتصابی است و یا انتخابی و در این باره مردم باید هوشیار و آگاه شوند.

رمضانیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری از فرهنگیان به عنوان خواص یاد کردند، خاطرنشان کرد: امید است با پیروی از بیانات رهبری هدف اصلی انقلاب اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات