خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین تأکید کرد

لزوم اقدام عملی و فرهنگ‌سازی در احیاء تولیدات داخلی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین گفت: در بحث احیاء تولیدات داخلی باید اقدامات اجرایی و فرهنگ‌سازی انجام شود و به سوی سرمایه گذاری و مطالبه، برای افزایش تولیدات داخلی و تقاضا از طرف مصرف کننده یک اقدام موثر در اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۷۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری‌یکتاامروز در جلسه شورای بسیج شهرستان فامنین بیان داشت: امسال به فرمایش مقام معظم رهبری، «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تبیین 10 محوری، که مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند را باید در نظر داشته باشیم که چه زمینه ای، در شهرستان قابل اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین افزود: در بحث احیاء تولیدات داخلی باید اقدامات اجرایی و فرهنگ‌سازی انجام شود و به سوی سرمایه گذاری و مطالبه، برای افزایش تولیدات داخلی و تقاضا از طرف مصرف کننده یک اقدام موثر در اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد مالی و دیدگاه‌های انقلابی در ابعاد عملی و تفکر و فرهنگ سازی از اهداف بسیج است، بیان کرد: با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه و توجه به آن، تدابیر دشمنان را که همت گمارده اند با تضعیفنقاط قوت جامعه اسلامی ما به اقتدار نظام ضربه بزنند، باید از وحدت ملی و تضعیف آن جلوگیری کنیم.

بهادری ادامه داد: اولویت بندی برای اجرای برنامه‌هایی که از مشکلات و معضلات شهرستان بکاهد مانند جلوگیری از اعتیاد و ترویج فرهنگ غلط طلاق و شکسته شدن قبح آن، باید از دستگاه های اجرایی و بسیج خواسته شود.

وی اظهار کرد: کارگروه اقتصادی باید طرحی برای کارهای تولیدی بیشتر در شهرستان داشته باشد و فرهنگ‌سازی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، در کارگروه فرهنگی انجام بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین ابراز داشت: مساجد از بهترین زمینه‌های رشد نوجوانان است، بنابراین برنامه‌های جذاب و کاربردی و قابل اجرا در نظر گرفته شود و عملی شود.

وی تصریح کرد: مساجد یک جایگاه عبادی و فرهنگی هستند بنابراین باید برنامه‌ریزی شود تا محیط جذابی برای کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

بهادری افزود: کوهنوردی و ارزش قائل شدن برای ورزش و ایجاد نشاط و شادابی باید از اولویت برنامه‌های اجرایی باشد چراکه با اجرای برنامه‌های جنگ شادی می‌توان در جذب جوانان و نوجوانان اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید حلقات صالحین و بسیج وارد کارهای فرهنگی شوند و برای جایگزینی برنامه‌های کاذب فضاهای مجازی در بین کودکان فعالیت کنند و این اقدامات در سال جدید با نگاه ویژه ای پیگیری خواهد شد و از کسانی که در این امور ایده جالب و نو ارائه کنند، حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات