خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد

لزوم فراهم‌سازی زیرساخت‌های جامعه برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «انقلاب به دنبال تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است»، گفت: رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی هدف مشخص شده است، بنابراین باید زیرساخت‌های جامعه را آماده کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست هم‌اندیشی در شهرستان ملایر با اشاره به احزاب و جریانات اظهار داشت: برخی از احزاب در شهرستان‌ها به 10 نفر هم نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «انقلاب به دنبال تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است»، افزود: هدفی که مقام معظم رهبری مشخص کردند رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، بنابراین باید زیرساخت‌های جامعه را آماده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: برخی عقیده دارند که دین از سیاست جدا است و نمونه این امر انجمن حجتیه است که این تفکر را دارد.

وی ادامه داد: از تفکرات این انجمن این است که با صهیونیسم و جبهه مقاومت چه‌کاردارید، با آمریکا چه جنگی داریم و... که برخی از روی عدم شناخت و برخی نیز آگاهانه این سخنان را می‌زنند.

ابوحمزه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: دو دسته از افراد کمر اسلام را می‌شکنند کسانی که نماز می‌خوانند و حج می‌روند اما قائل به حضور دین در سیاست نیستند که این دسته متحجرین هستند.

وی ادامه داد: باید این جریان را کالبد شکافی کنید تا در برخورد با آنها بتوانید در پاسخگویی به آنها محکم و استوار باشید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: دسته دوم نیز غرب‌گراها هستند که نمی‌فهمند و نمی‌دانند در زمین دشمن بازی می‌کنند و ندانسته حرف‌های دشمنان را می‌زنند.

وی با بیان اینکه سکولاریسم به دو بخش غلیظ و رقیق تقسیم می‌شود، گفت: درسکولاریسم غلیظ فرد نه مسلمان، نه یهودی و نه مسیحی است، اما در سکولاریسم رقیق فرد می‌تواند مسلمان یا مسیحی و یا دارای دین باشد ولی دین حق دخالت در سیاست را ندارد خروجی این جریان قدرت، لذت و ثروت خواهد بود.

ابوحمزه ابراز داشت: تمام این حرکت‌ها که در سوریه، لبنان، آفریقا و افغانستان اتفاق می‌افتد همه برای قدرت، لذت و ثروت است.

وی اضافه کرد: هر دولتی که در آمریکا به روی کار می‌آید لیبرال دموکرات است و برای او فرقینمی‌کند که چه کسی در ایران هست و این تفکر را در مسئولین خودمان نیز داریم که می‌گویند مشکلات کشور فقط در رابطه داشتن باآمریکا حل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این جریان، جریان خطرناکی است، خاطرنشان کرد: این جریان به نوعی در تمام ارگان‌ها در حال نفوذ است و دیگران را نیز به گونه‌ای تربیت می‌کنند که این تفکر رایج شود.

وی تصریح کرد: جریانی که در مقابل این جریان‌ها قد علم کرد جریان انقلاب اسلامی است که برگرفته است از فکر و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات