خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

حمايت از توليدكنندگان قوت بيشتري بگيرد

امام جمعه همدان با بیان اینکه در هر کاری بايد ابتدا آسيب شناسي كرد، گفت: بايد حمايت از توليدكننده نسبت به گذشته قوت بيشتري بگيرد تا تشويق به حضور شوند.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۵۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آيت‌الله غياث‌الدين طه‌محمدي در ديدار با اعضاي شوراي هماهنگي مديران استاني زير مجموعه وزارت امور اقتصادي و دارايي استان همدان بیان داشت: بايد در سال جديد با ارزيابي، خلأ كارها را پيدا كرده تا زمينه رشد و توسعه استان فراهم شود.

وي اظهار كرد: مديران بايد در شوراي مشورتي مشكلات افرادي را كه به واقع به بن بست رسيده اند را بررسي كرده و راهكار ارائه دهند.

امام جمعه همدان خاطرنشان كرد: بايد حمايت از توليدكننده نسبت به گذشته قوت بيشتري بگيرد تا تشويق به حضور شوند.

وي گفت: امروزه متخصصان، اقتصاد را در توليد مي بينند، اما اسلام اقتصاد را در مصرف مي بيند و اگر توليد رشد داشته باشد اما مصرف نباشد، اقتصاد سرپا نمي ايستد.

محمدی گفت: در هر كاري بايد ابتدا آسيب شناسي كرده و ضعف و قوت را بررسي كرد بنابراین در اقتصاد نیز ابتدا بايد آسيب ها را شناسايي كرده و در راستاي حمايت از توليدكننده گام هاي موثرتري برداشت.

مديركل امور اقتصادي و دارايي استان همدان نيز گفت: در سال 94 اقدامات خوبي در حوزه اقتصاد صورت گرفت و دستورات مقام معظم رهبري در دستور قرار گرفت و اقتصاد مقاومتي در وزارتخانه به عنوان طرح آماده سازي و عملياتي شد.

سيدناصر محمودي افزود: در سال 95 هم كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شد، دستورات رهبري در دستور كار قرار گرفته و در اين زمينه وزير اقتصاد و دارايي هم دستورات ويژه اي براي اجراي دقيق اين مهم صادر كرده اند.

وي خاطرنشان كرد: در استان همدان نيز شوراي هماهنگي مديران استاني زيرمجموعه وزارت اقتصاد و دارايي تشكيل شده و تيم حاضر نيز به صورت منسجم در حوزه مديريت اقتصادي عمل مي‌كنند.

مديركل امور اقتصادي و دارايي همدان تصريح كرد: در سال 93 اداره كل امور اقتصادي و دارايي همدان رتبه برتر را در بين دستگاه هاي اجرايي كسب كرد.

محمودي در ادامه اقدامات گمرك را نيز مثبت ارزيابي كرد و در حوزه ماليات اشاره كرد كه 85 درصد از درآمدهاي استان از حوزه ماليات تامين مي شود.

وي خاطر نشان كرد: اميد است در سال اقتصاد مقاومتي با همدلي و همزباني بيشتر بتوانيم اتفاقات خوبي را در حوزه اقتصاد استان رقم بزنيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات