خبرهای داغ:
مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد

محکومیت 160 میلیارد ریالی متخلفان در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان از رسیدگی به 11 هزار و 569 فقره پرونده تخلف و جریمه 160 میلیارد ریالی متخلفان در تعزیرات حکومتی استان همدان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۵۹۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور با اشاره به عملکرد سال گذشته اظهار داشت: شعب ویژه تعزیرات حکومتی استان همدان طی سال گذشته در مجموع 11 هزار و 569 فقره پرونده تخلفات اقتصادی را رسیدگی و مختومه کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا تعداد 10 هزار و 436 فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات و 472 فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد 661 فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز است.

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان ابراز داشت: از مجموع پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی 98 درصد تخلفات کالا و خدمات، 99 درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و 100 درصد پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مورد حکم قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: متخلفان مذکور در مجموع به پرداخت 160 میلیارد ریال جریمه نقدی توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شدند.

حسن‌پور با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان همگام با دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی برای پیشگیری از تخلفات صنفی و بهداشتی و رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات