خبرهای داغ:

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی باطری در همدان

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان از محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی باطری در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۶۸۴۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور اظهار داشت: درپي اجراي طرح نظارتی ویژه بيمارستان‌ها و مراكز درماني توسط تعزيرات، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی، یک واحد عینک‌سازی به دلیل نداشتن مجوز و عدم حضور مسئول فنی پلمب شد.

وی افزود: همچنین یک مطب چشم پزشکی به دلیل فروش فرم و عینک به صورت غیرمجاز و تداخل صنفی اخطار گرفت و تمام کالاهای غیر مجاز داخل مطب مانند عینک، فرم و... توقیف شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان شعبه پنجم ویژه بهداشت مركز استان و كليه شعب شهرستان‌هاي تابعه برای رسيدگي فوري به شكايات حضوري مردمي در خصوص تخلفات حوزه بهداشت، دارو و درمان اختصاص يافته وهموطنان مي‌توانند شكايات كتبي خود را حضوراً به شعب مزبور تقديم و يا گزارشات خود را از طریق سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای رأی میلیاردی قاچاق باطری اشاره کرد و ابراز داشت: فردي كه تعداد 170 عدد باطری قاچاق به ارزش 823 میلیون و 643 هزار ريال را به وسيله يك دستگاه کامیون حمل می‌کرد دستگير و پرونده وی در تعزيرات حكومتي همدان تشكيل شد.

حسن‌پور افزود: شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز اين اداره كل مشاراليه را علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ یک میلیارد ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارسال پرونده به اجرای احکام با استفاده از راهکارهای قانونی تاکنون 500 میلیون ریال از جریمه نامبرده وصول و به حساب خزانه واریز و مابقی نیز در حال وصول است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار