خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار توقف کند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار توقف کند، گفت: این مهم باید با همت مسئولین به عنوان برنامه اصلی و هدف مورد توجه قرارگیرد چراکه مردم از شعار دلزده شده و منتظر آثار و نتایج عملی آن در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۹۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، بیان داشت: تحقق شعار سال نیازمند توجه جدی مسئولان و مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی با اشاره به رواج فرهنگ تجمل‌گرایی در خانواده‌ها افزود: زنان به عنوان مدیران خانه، می‌توانند در تغییر سبک زندگی نقش جهادی ایفا کنند و با تبلیغ و استفاده از کالای ایرانی و تولید داخلی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور موثر باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) نباید در حد شعار توقف کند و باید با همت مسئولین به عنوان برنامه اصلی و هدف مورد توجه قرارگیرد چراکه مردم از شعار دلزده شده و منتظر هستندآثار و نتایج عملی را در جامعه ببینند.

وی تنها راه مقابله بامشکلات جامعه و تهدیدها و تحریم های دشمنان را تبعیت از سخنان رهبری دانست و افزود: سبک زندگی اسلامی و اصلاح الگوی مصرف نیز از جمله فرمایشات ایشان است که بارها در رابطه با آن صحبت شده و عمل به آن نیز در راستای تحقق شعار امسال است.

ستاری ادامه داد: خانواده به عنوان موتور محرک اقتصاد جامعه با خرید کالای داخلی و ایجاد رقابت در کیفیتاجناس ایرانیمی‌توانند زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه بانوان در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتیاقدام و عمل تغییر سبک زندگی است چراکه سبک زندگی غربی با تاکید بر مصرف گرایی به تغییر ذائقه خانواده های ایرانی منجر شده و مصرف گرایی تحت عنوان مد وزندگی مدرن در بدنه جامعه نفوذ پیدار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات