خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

آموزش خانواده در جامعه بدون متولی رها شده است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه آموزش خانواده، در جامعه متولی ندارد و رها شده است، گفت: باید به صورت مستمر پیگیری در مورد تربیت صورت گیرد چراکه نیاز جامعه امروز است.
کد خبر: ۸۶۵۹۰۳۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، جلسه کارگروه فرهنگی امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر، اساتید حوزه و دانشگاه در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این جلسه با تسلیت شهادت امام هادی(ع) با تأکید بر احیای بازی‌های بومی محلی گفت: باید با احیای بازی‌های بومی شهرستان که و با استفاده از آموزش، تربیت و تفریح، سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه ترویج داد.

سرهنگ مصطفی رستمی با بیان اینکه ایجاد نشاط در جامعه اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: امروز دشمن جوانان را هدف گرفته و برای آنان برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با تأکید بر بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه گفت: باید با تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی از نفوذ فرهنگ غربی در جامعه جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: ما باید سطح تأثیرگذاری خود را بالا ببریم و برنامه‌های ابتکاری در سطح شهرستان را پایه‌گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش خانواده، در جامعه متولی ندارد و رها شده است، خاطرنشان کرد: باید به صورت مستمر پیگیری در مورد تربیت صورت گیرد چراکه نیاز جامعه امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات