خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: تحقق شعار امسال در سپاه و بسیج که خود را به عنوان حفاظت کننده از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌داند باید نمود بیشتری نسبت به سایر ارگان‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۶۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جلسه توجیهی برنامه‌های ابلاغی سال 95 پایگاه‌های تابع حوزه مقاومت زینب کبری(س) نهاوند اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌ها موظف هستند که برنامه‌های ابلاغی سال 95 را به اعضاء شورای پایگاه خود طی برگزاری جلسه‌ای ابلاغ کنند.

وی با اشاره به اولویت‌ها بیان کرد: اولین اولویت تحقق شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در پایگاه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد: شعار امسال باید به یک گفتمان دینی تبدیل شود و در تمام جلسات و برنامه‌های پایگاه مطرح شود.

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال در سپاه و بسیج که خود را به عنوان حفاظت کننده از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌داند باید نمود بیشتری نسبت به سایر ارگان‌ها داشته باشد.

کریمی تصریح کرد: همچنین اشرافیت تمام فرماندهان و اعضاء شورای پایگاه‌ها نسبت به وظیفه و مسئولیتی که برعهده دارند یکی دیگر از اولویت‌ های برنامه امسال است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به جذب حداکثری نیرو و با بیان اینکه کادر پایگاه‌ها باید براساس طرح شهید اله دادی تکمیل و سازماندهی و ساماندهی شوند، افزود: همه فرماندهان پایگاه‌ها براساس سهمیه‌ای که مشخص شده و طی برنامه‌های ابلاغی به آنها اعلام شده، نیرو جذب کنند.

وی راه‌اندازی و کیفی‌سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج را یکی دیگر از اولویت‌ها دانست و بیان داشت: هدف از این امر حضور جوانان و نوجوانان و همه رده‌های سنی در مساجد و پایگاه‌ها، افزایش سطح بینش و آگاهی و بصیرت بسیجیان جهت مبارزه با جنگ نرم و کادرسازی بسیجیان است.

کریمی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر، کارهای فرهنگی، کادرسازی و تعامل با ادارات، نهادها و سازمان‌ها و همفکری و نظرخواهی از پیشکسوتان و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات آنها نیز از دیگر برنامه‌های امسال است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات