خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد در جشنواره برترین‌های صالحین تویسرکان:

ولایت فقیه رمز ماندگاری اسلام و جمهوری اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید همواره مطیع ولایت باشیم، گفت: ولایت فقیه رمز ماندگاری اسلام و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۵۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جشنواره برترین‌های صالحین 94 با حضور مسئولان سپاه استان و نحیه تویسرکن و بسیجیان در تویسرکان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جشنواره اظهار داشت: حلقه‌های صالحین با محوریت تربیتی، بصیرتی، مهارتی و معرفتی شکل گرفت و اثربخشی خوبی در راستای بصیرت‌افزایی بسیجیان داشته است.

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد با اشاره به تربیت نیروهای کارآمد برای انقلاب افزود: سنگرهای نیروی مؤمن، انقلابی و بسیجی شامل اسلام، انقلاب، اتحاد و همدلی و خودباوری است که باید همواره در راستای تقویت آنها گام بردارد.

وی با اشاره به اصل ولایت‌فقیه و با بیان اینکه ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است، تصریح کرد: در اسلام رهبری در دست امام معصوم(ع) و در زمان غیبت؛ ولی‌فقیه جامع الشرایط است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ولایت فقیه رمز ماندگاری اسلام و جمهوری اسلامی است و به همین دلیل دشمن نمی‌خواهد ولایت فقیه وجود داشته باشد چراکه پشتیبانی از ولایت دشمنان را در دستیابی به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه باید همواره مطیع ولایت باشیم، گفت: مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت کشور امسال را با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده‌اند و مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

رضوی‌راد ابراز داشت: تمام نیروهای اسلام، انقلاب و نظام به ویژه بسیجیان وظیفه دارند جایگاه ولایت را که سنگر محکمی برای اسلام و انقلاب است، استحکام بخشند.

در پایان این مراسم از 49 نفر از برترین‌های صالحین شهرستان تویسرکان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات