خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

پیام شهدای مدافع حرم پیام حریت و دفاع از اسلام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانگفت: پیام شهیدان مدافع حرم به مردم و مسئولان پیام حریت و آزادگی و دفاع از اسلام و قرآن و حرم اهل بیت(ع) است که تا آخرین قطره خون نباید از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست کشید.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک و تسلیت شهادت «حیدر ابراهیم‌خانی»، شهید مدافع حرم که اخیراً در سوریه به شهادت رسید، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: مهمترینضرورت حمایت از جبهه مقاومت ایستادگی در برابر اسرائیل است.

وی افزود:از آنجا که اسرائیل دولت جعلی و غاصب بوده و سال‌هاست که با حمایت آمریکا و دولت‌های مرتجع منطقه نسبت به مسلمان‌ها ظلم می‌کند، نابودی اسرائیل جزء اهداف امت اسلامی است بنابراین ضرورت دارد جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و سوریه تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: باید در راستای نابودی رژیم صهیونستی تلاش شود بنابراین بر هر مسلمانی واجب است برای مقابله با اسرائیل غاصببه جبهه مقاومت کمک کند.

وی ادامه داد:بر مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی که با انقلاب اسلامی باعث ایجاد امید در دل مسلمین و محرومان جهان شده‌اند لازم است به جبهه مقاومت کمک کنند.

رضوی‌راد با اشاره به حضور مستشاری رزمندگان ایرانی در سوریه گفت: این امر باعث دلگرمی نیروهای جبهه مقاومت در مقابله با دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به ضرورت نابودی جبهه کفر و گروهک‌های تروریستی عنوان کرد: گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم آل سعود مانند داعش و... دشمن تمام مسلمان‌ها و ملت مسلمان ایران هستند.

*جوانان با الهام از عاشورا و کربلا با فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: اگر رزمندگان اسلام دشمنان را در سوریه و عراق زمین‌گیر نکنند و برای نابودی آنها تلاش نکنند به طور قطع با نفوذ در مرزهای ایرانتمام کشور را ناامن می‌کنند بنابراین حمایت از جبهه مقاومت به نوعی دفاع از کشور بوده و از سوی دیگر نیز دفاع از اعتقادات دینی و اسلامی است.

وی ابراز داشت: از طرفی نیز دین اسلام و قرآن ما را به ایستادگی در برابر ظالمان سفارش کرده‌اند و اینکه در برابر جبهه کفر سازش نداشته باشیم و تا رفع فتنه در جهان مبارزه و از مظلومین و محرومین حمایت کنیم بنابراین بر ما لازم است برای حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم همواره آماده باشیم.

رضوی‌راد تصریح کرد: پیام شهیدان مدافع حرم به مردم و مسئولان پیام حریت و آزادگی و دفاع از اسلام و قرآن و حرم اهل بیت(ع) است که تا آخرین قطره خون نباید از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست کشید.

وی با بیان اینکهدر دین ما شهادت در راه خدا از جایگاه رفیعی برخوردار است، گفت:خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «شهدا زنده‌اند و نزد خدای متعال خود روزی می خورد» و شهدای ما در ادامه راه شهدای کربلا به شهادت می‌رسند و اهداف آنان همان اهداف امام حسین(ع) است که فرمود «هیهات منا الذله».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبا اشاره به آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم کسانی که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت می‌رسند از نسل جوان هستند و این یعنی جوانان ما با الهام از عاشورا و کربلا با فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات