خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه شهید «ابراهیم‌خانی» دومین شهید گروه مهندسی است که در راه حرم به شهادت می‌رسد، گفت: وصیتنامه شهید و دلاورمردی مردم ملایر که چنین تشییع با شکوهی انجام دادند همه نشان دهنده این است که راه شهید ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۱۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حسن فاضلیان عصر روز چهارشنبه در مراسم ختم شهید «حیدر ابراهیم خانی» اظهار داشت: شهید ابراهیم‌خانی 25 روز قبل وصیتنامه خود را با این آیه 111 سوره توبه آغاز کرده و نوشته است که خداوند همیشه به من نظر لطف داشته و به واسطه امام عزیزی که کریم اهل بیت(ع) است دعاهای مرا مستجاب کرده است.

وی افزود: مسجدی که ایشان فرمانده پایگاه مقاومتش بود مسجد امام حسن مجتبی (ع) است و پدر بزرگوار این شهید نیز از اعضای هیئت امنای همان مسجد است.

امام جمعه موقت ملایر تصریح کرد: هیچ جمله‌ای، عبارتی و هیچ کلامی و حرفی و سخنی گویاتر، رسا تر و روشن‌تر از آن نیست که این شهید هشتمین شهید استان در خارج از مرزهای کشور و افتخاری برای ملایر است.

وی ادامه داد: اولین شهید ما در خارج از مرزهای کشور شهید «حاج رسول حیدری» بود که در بوسنی به فیض شهادت نائل آمد، و شهید «ابراهیم‌خانی» دومین شهید در خارج از مرزها و شهید مدافع حرم است که سبب افتخار و سربلندی خطه دلاورخیز و شهیدپرور ملایر است.

فاضلیان گفت: از زمان انتشار خبر شهادت شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» مردم ملایر بی صبرانه منتظر بودند تا از پیکر مطهر این شهید مدافع حرم استقبال کنند.

وی ابراز داشت: شب گذشته در این مسجد و امروز نیز با برگزاری تشییع باشکوه خود با شهید تجدید بیعت کردند وغیر قابل باور است که این همه مردم برای شهید می‌آیند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: این کربلا رفتن‌ها و جبهه‌ها رفتن بسیار قصه‌ها دارد پاسداران گروه مهندسی امام علی (ع) چه شهدای بزرگی را در راه اسلام تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهید «ابراهیم‌خانی» دومین شهید گروه مهندسی است که در راه حرم به شهادت می‌رسد، اظهار داشت : وصیتنامه شهید و دلاورمردی مردم ملایر که چنین تشییع با شکوهی انجام دادند همه نشان دهنده این است که راه شهید ادامه دارد.

فاضلیان با بیان اینکه باز هم کربلا و عاشورا تکرار می‌شود، گفت: شهدا راه را به ما نشان داده‌اند تا راه سعادت را طی کنیم راهی که به خداوند می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه همه باید برویم اما رفتنی که شرف وعزت دارد، افزود: خط سرخ شهادت تبریک دارد و باید شهادت را تبریک گفت.

امام جمعه موقت ملایر گفت: بالای هر خوبی و هر عمل نیکی یک خوبی و عمل والا است، زمانی که فرد شهید راه حق شد دیگر حسابش جداست .

وی تصریح کرد: خط اول جبهه مقاومت رزمندگانی هستند که می‌جنگند و وظیفه ما حمایت همه جانبه از نظر مالی و معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات