خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه ثمره خون شهدا موجب پایداری و استحکام ارکان نظام می‌شود، گفت: شهدای مدافع حرم قدرت بازدارندگی نظام اسلامی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۹۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ملایر با اشاره به تشییع باشکوه شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» اولین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر اظهار داشت: باید راه تمام شهدا ادامه‌دار باشد و آحاد جامعه به ویژه قشر جوان را به خواندن و مرور وصیتنامه شهدا سفارش کرد.

وی افزود: با خواندن و مرور وصایای شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم به این نتیجه می‌رسیم که در تمام آنها بر یک مسئله تأکید شده و آن ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» بعد از شهید «محسن فانوسی» دومین شهید تیپ 43 امام علی(ع) است، بیان کرد: در وصیتنامه شهید فانوسی نیز بارها بر پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید شده است.

وی با بیان اینکه باید در هر لحظه پشتیبان ولایت و رهبری بود، تصریح کرد: آحاد ملت همواره باید پشتیبان ولایت و رهبری بوده و از مسئولان نظام نیز مطالبه‌گر باشند.

فرجی با بیان اینکه ثمره خون شهدا موجب پایداری و استحکام ارکان نظام می‌شود، گفت: خون شهدا موجب ایجاد وحدت و یکپارچگی در آحاد مردم می‌شود.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: حریم مرز و خط خاصی ندارد گاهی حریم شامل سواحل مدیترانه بوده و گاهی نیز حریم شهرهای کربلا و نجف است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با تقدیر از تمام اقشار مردم ملایر که با حضور در مراسم تشییع شهید حماسه‌ای به یاد ماندنی آفریدند، گفت :حضور قشر جوانان شهر ملایر در تشییع شهید «ابراهیم‌خانی» موجب قوت قلب نظام است و این نوعی قدرت بازدارندگی برای نظام به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم قدرت بازدارندگی نظام اسلامی محسوب می‌شوند، عنوان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» نامگذاری کرده‌اند مردم و مسئولان باید به وظیفه خود در قبال کلام رهبری آگاه باشند.

فرجی تصریح کرد: مسئولانی که نسبت به وظیفه خود در قبال این موضوع غفلت کرده‌اند باید به خود آمده و اقدامات لازم را برای تحقق هر چه بهتر این امر به کار گیرند.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم حمایت از تولید ملی در امر اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: باید مسائل به گونه‌ای مدیریت شود که تمام آنها در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات